Hej på er!

Hej alla goa människor, om ni fortfarande finns kvar där ute.
Jag har under den här (väldigt välbehövda) pausen fokuserat extra mycket på skolan och samtidigt översatt "You´re Mine" till engelska.
 
Så anledningen till att jag skriver här just nu är för att jag har börjat publicera novellen på wattpad.
Kanske inte jätte kul att läsa om samma novell igen, eftersom att ni redan vet vad som händer osv.
Men har ni inget bättre för er så kan ni väl lika gärna kika in ;)
 
här är länken: 
http://www.wattpad.com/story/31638690-~you%27re-mine~
 
Puss och kram på er! xoxo
 


Jag ska definitivt läsa om den, håller redan på nu och läser dina andra noveller här på bloggen, lika bra varenda gång.

Massa kärlek till dig <33

Svar: Du är bäst Emma <3
Emilia Andersson

2015-02-08 // 21:31:03

Yääy, du är tillbakaaa, She's back;) Haha hoppas du såg vad jag gjorde där!! Nu blir det till att läsa!! :D

2015-02-18 // 20:48:59

När tror du kommer publicera novellen om Liam? :)
Checkar in hit ofta och läser igenom gamla delar, du är så grymt duktigt! hoppas vi får se nytt av dig snart

Svar: Åh tack fina du, kommentarer som din gör mig alltid så fruktansvärt glad :')Jag ska strax skriva ett inlägg kring detta, kram på dig! x
Emilia Andersson

2015-04-03 // 18:33:59

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback