ROLLEN TILL LUKES FLICKVÄN GÅR TILL....

Hey Guys! 
Jag har nu läst igenom era kommentarer, och gud jag önskar att jag kunde ha med varenda en av er. Tyvärr är ju läget så att jag har en roll, och cirka 20 personer som sökt. 
Men, som sagt, nu har jag valt en roll.
Det är ingen stor roll, men personen kommer vara med så ofta jag kan få in henne i novellen.
 
Så rollen som Lukes flickvän går till... *trumvirvel*  CASSIE!
 
(Här är en del av hennes ansökan)

Jag har typ medellångt hår (whatevs) och blåa ögon men oops ibland ses de som gröna lol. 
Jag är en utåtriktad människa men kan uppfattas som galen... Men det är typ bara en sak som jag sätter upp som en fasad för egentligen är jag inte så lycklig och happy men fuck det. 
Och jag upptäckte precis att jag har börjat typ alla meningarna med "jag". 
Lever mitt liv på internet som många andra så don't judge, ni vet att ni gör samma sak..

 

 

TACK TILL ER ANDRA SOM SÖKTE IN, JAG ÄR JÄTTE GLAD ÖVER ATT NI FÖRSÖKTE FÅ EN ROLL, OCH HOPPAS ATT JAG KAN ANNORDNA EN TILL ROLLTÄVLING FRAM ÖVER. PUSS OCH KRAM EN HEL BANAN XX



Grattis! :D

2014-05-30 // 16:22:05

OMG HIHIHHHI JAG DÖR <3333 TACK <3 hoppas alla som inte fick rollen får en annan roll någon gång <3

2014-05-31 // 01:08:51

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback