ITS MY BIRTHDAY AND ROLLTÄVLING

Hej alla älskade läsare!
Idag fyllde jag (för två timmar sedan) sexton år, och som ni förstår har jag då inte kunnat skriva på novellen.  Den här kommande veckan är sista veckan som jag har någonting att plugga på till skolan, så på onsdag ska vi fira att jag kommer kunna skriva dag ut och dag in igen!  Som ni kanske också förstår så kommer det antagligen inte komma upp ett kapitel i morgon, men jag ska göra allt i min makt för att få upp det senast på tisdag!
 
 
Så jag tänkte vara lite fantasifull, eftersom att jag känner mig jätte lycklig nu, och föreslå olika sätt att "fira" att ni har varit så jäkla godtrogna och läst, trots min dåliga uppdatering.
 
Så jag tänker annordna en till rolltävling, där vinnaren blir..
 
Luke Hemmings flickvän!
Rollen är tyvärr inte jätte stor, men du kommer vara med ett antal gånger. Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att kommentera :
 
*Ditt Namn.
*Snabb Beskrivning på hur du ser ut.
*Hur är du som person?
*Varför ska just du vinna rollen?
 
 
 
 
LYCKA TILL MINA SMÅ TOMATPÄRON xxxx
 
 
 


Gaby (brännlund)
Gröna ögon, lila hår ca 1.65 cm lång.

Jag är oftast rätt glad och positiv och ganska galen ibland..
Men när jag är ledsen blirnjag blyg och väldigt tyst.
Aldrig vunnit en roll innan och det skulle vara så sjukt awesome att få en roll :3

2014-05-25 // 20:34:42
» Agnes

Hej jag heter agnes, och här är svar!
Namn: Agnes (what a suprise! hahah)
Utseende: Mörkblont hår som går ner till brösten, är 168 cm lång, korallblåa ögon, ja typ det
Personlighet: Jag är väldigt glad, snäll och vill allas bästa... det värsta jag vet är att förlora... (Jag kör fifa ibland med min storebrosa, och om jag förlorar typ kastar jag iväg kontrollen hahahh....)
Varför ska jag vinna?: Jag ÄLSKAR luke Hemmings, och när jag läste att han skulle va med så typ skrek jag hahaha... jag har egentligen ingen bra anledning till att vinna, eller jo, jag lovar att jag vill vinna mest av allt i hela världen!! snälla, gör min dröm sann!!!!

Juste, jag fyller snart år, så då kan det ju va en liten födelsedagspresent! hahahahah nej du behöver absolut inte ta mig på det!

men som sagt, jag vill vekliigen vinna, så snälla snälla snälla snälla!!!
Du är i alla fall bäst!!! ♥♥♥♥♥

2014-05-25 // 20:38:09
» Agnes

och jag vill helst inte skriva mitt efternamn, så du kan ju hitta på något brittiskt eller svenska, vart nu hans flickvän ska komma ifrån! ♥

2014-05-25 // 20:39:31

Mitt namn är Emma Sjösten ( det går förstås ändra fast blir riktigt roligt om man översätter Sjösten till engelska ^^)
Jag har väldigt blont hår och går precis nedanför bysten, är cirka 1.69 lång, är "normal" stor och har ganska "muskulös" kropp då jag håller på med konståkning och dans. Jag har blåa ögon.

Jag som person är är att jag är snäll (hoppas jag :3) har ett werd skratt men kan astränga mig o skratta normalt. Jag måste säga att jag är bra på att lyssna, men bah om det är saker jag tycker är intressant, alltså om det gäller problem som kompisar har och sånt, men inte i skolan ;) Jag är ganska sprallig också och gillar att röra på mig men älskar forfarande att sätta mig framför tv:n med en mysig film och lite popcorn, även om det är mitt på dan. Jag gillar att måla naglar, både på mig själv och andra. Jag är rädd för mycket också, så som spindlar, ormar, råttor/möss, fåglar, småkryp, mörka ställen, trånga utrymmen mm. Jag gillar att umgås mycket med kompisar och familj, jag är ganska spontan av mig. Jag är nog också lite av en perfektionist,men inte mycket.


Jag vill jätte gärna vinna den här rollen. jag vill gärna vara med i ditt skrivande eller hur man säger, du är helt fantastiks på att skriva och är kreativ så in i bomben och skriver så sjukt bra storys, jag läste He's back innan och redan vid första kapitlet där var jag fast, det jag menar är att det skulle vara en ära att få vara med i You're mine.
Jag vill också vinna för att Luke är min "favorit" i 5SOS och det skulle betyda mycket om jag fick den här rollen. Jag har heller aldrig fått någon sån här roll fast att jag har deltagit i rätt så många rolltävlingar.

Jag hoppas jag lät intressant nog, men vad som än händer kommer jag älska dina noveller lika mycket varje gång jag läser dem.
Men som sagt, det skulle vara en är att få vara med i You're mine c: Kram på dig!

2014-05-25 // 21:05:38

Ära*

2014-05-25 // 21:06:49

Jag heter Rebecca (Winge)
Jag är blond, grönögd, ca 1.67 lång
Jag är hyfsat positiv som person, skrattar hela tiden åt nästan allt och alla skämt någon säger. Jag vill alltid att alla ska vara lyckliga och inte mår dåligt så jag försöker få alla att må bra hela tiden, därför satsar jag på att bli psykolog. Jag gillar att skriva oxå. Jag blir lätt stressad och allt jag gör vill jag ska bli perfekt.
Varför jag ska vinna: jag gillar din novell jättemycket och jag gillar 5sos jättemycket oxå och jag har aldrig någonsin fått en roll i en novell :3
Grattis på födelsedagen :)

2014-05-25 // 21:23:37

Och min favorit färg är svart, så klär mig mycket i svart om det har någon betydelse, har oftast svart nagellack på mig eller regnbågar för jag stötar homosexuella.. Jaja det var nog allt haha :)

2014-05-25 // 21:27:21


1. Alice Höök (Hawk i engelskt haha)

2. Jag har lite ombré hår. Mörkt i hårbotten med färg som ljusnar ända ner till brösten. Jag har grön, grå, blå ögon med en gul fläck i mitten, nästan som att någon stänkt färg i mina ögon haha, min ring runt om är otroligt mörk, detta gillar jag personligen :D Jag är 1,65 cm lång och är inte modell smal utan jag har mina kurvor xd Jag bär inte heller oerhört mycket smink utan mest till mina ögonbryn, mascara och eyeliner :)
Min favorit färg är blå!

3. Jag är ganska osäker i mig själv vid många tillfällen men ifall jag är med de människor som jag älskar mår jag hur bra som helst och bryr mig inte ett dugg om hur jag ser ut. Jag är inte speciellt blyg men jag kan vara ifall det är folk som ''skrämmer mig''. Annars är jag en pratglad person med mycket skratt i min lilla kropp. Jag gillar sport så som ridning, fotboll och innebandy (gått i alla, går i ridning) :) Jag gillar även att spela gitarr, piano och att sjunga!

4. Jag vill vinna för att jag dels älskar dina noveller, jag har följt dig ända sedan början av Ex animo och jag har älskat varenda liten novell du har skrivit! Jag vill vara en del av det :)

2014-05-25 // 21:53:37

Grattis på 16 års dagen! :D

Jag heter då Wilma Helin och är 15 år(fyller 16 snaart så du får ju ta det om de passar bättre), har grön/blåa ögon och halv långt brunt hår, väldigt kort(155cm). Jag är inte smal men inte heller tjock men har kurvor,
Jag är en positiv tjej som nästan alltid är glad och skrattar åt nästan alla slags skämt. Jag är väldigt mån om att andra ska må bra och sätter ofta andra före mig själv.Pigg och entusiastisk till det mesta men kan ibland va rätt lat. Jag är ibland också en perfektionist med vissa saker jag gör men det är inte allt för ofta, rätt blyg med nya personer men när man väl lärt känna mig så är jag inte alls blyg! :)

Jag vill få rollen då jag verkligen älskar 5Sos och dina noveller! Skulle typ få va en ära att få va med xd Har heller aldrig haft en roll i en ff så de skulle va grymt kul att få va med i just din! :) tycker också ff:en är väldigt intressant och bra så skulle va grymt kul att få va med ^^

2014-05-25 // 22:00:32

1. Jessica, efternamn kan du hitta på om jag vinner :)

2. Bruna ögon, ljusbrunt mellan långt hår med självfall, 170cm

3. Blyg typ, men positiv, pratglad Och skrattar till iprincip allt när jag är med nära vänner osv

4. Alla är lika mycket värda vinst men jag har aldrig vunnit en roll stor som liten och Luke är en person som får mig att le i alla lägen å min "fave" i 5sos så varför inte ta chansen att i alla fall få chansen att låtsas att ja har en egen liten låtsas värld med hnm! Så skulle betyda enormt


Grymt mycke creed till dig och dina noveller har läst alla

2014-05-25 // 22:12:05

Oj förlåt! Glömde säga grattis, Grattis på födelsedagen bästa :)) <3

2014-05-25 // 22:12:13

Grattis :) xx

2014-05-25 // 22:12:28

Glömde ju gratta dig GRATTIS på 16års dagen!!😃

2014-05-25 // 22:18:28

Grattis Emilia :D

Mitt namn är också Emilia hehe och jag har lungt brunt hår och gröna ögon, jag är runt 1.70. Jag är inte så där jätte tjock men är heller inte smal. Jag är en väldigt glad tjej men om man inte känner mig kan jag upptäckas lite som blyg men så fort man lär känna mig är jag aldrig tyst hehe... Jag har väldigt lätt att blir arg, sur och ledsen. Speciellt ledsen, jag har jätte lätt för att börja gråta!
Jag skulle vilja vinna för att det skulle vara kul att läsa sitt eget namn som en flickvän, man blir så glad då :) hoppas du haft en bra dag xx

2014-05-25 // 22:29:42

Casandra Broholm (kallas för Cassi också)

2. Jag är 162cm lång. Har mörkbrunt hår ner till bysten. Jag har klarblåa ögon, ganska röda läppar utan något smink på dom. Har en ganska ljus hy. Har långa ben och kort överkropp. Jag har glasögon men använder också linser ibland beroende på om jag orkar sätta i dom eller inte ehe. Jag har ofta smink på mig, i alla fall mascara och fyller i ögonbrynen.

3. Som person är jag ganska lugn och lite tillbakadragen bland nytt folk. Men är pratglad med folk jag verkligen känner och tycker om. Skrattar ofta och tycker saker och ting i livet är roligt. Är förövrigt över det glad, sprallig och gillar att hitta på roliga saker. Om du skulle fråga mina vänner vad de tycker om mig skulle de nog svara: omtänksam, ansvarsfull, seriös, ordningssam, trevlig och gullig. Hetsar upp mig för småsaker ibland men bara då och då. Annars är jag rätt positiv till de flesta sakerna i livet!

4. Varför just jag ska vinna är för att jag tidigare sökt roller i dina tävlingar men aldrig fått det. Och att jag är helt kär i Luke och hur awsome skulle det inte vara att läsa om sig själv med honom då?

Btw Grattis på födelsedagen! ♡

2014-05-25 // 22:33:20

Cornelia Aronsson heter jag ^^
Jag är blond och gyllene solbränd, jag har grönblåa ögon och är ca 1.60m lång .
Mitt hår går ner till axlarna. Mitt hår är också lätt vågigt.
Jag är en rolig, galen och pratsam person om man känner mig annars är jag lite blyg och "avvaktande" .
Jag är väldigt "trogen". Jag pratar inte skit och jag skvallrar inte , jag är inte heller otrogen med någon.
Jag vill verkligen vinna denna rollen för att jag älskar denna fanficen och det hade varit skitcoolt att få vara med i de! Jag har heller aldrig vunnit någon sådan här tävling så det hade varit extremt kul!

Grattis på 16 års dagen! Hoppas du har haft en bra dag!!

2014-05-25 // 22:45:52

Naya-Isabella men kallas helst något av namnen o inte båda. Tyell är efternamnet!

Jag är osäker på hur lång jag är. Men jag är mellan 1.63-1.66. Jag är en ginger.. Kan inte bli brun. Jag har dock inte ed sheeran orange hår. De försvann när jag var typ 14, nu är jag mer guldrödblond. Mitt hår går la till brösten. Jag har grönblågula ögon och fräknar överallt.

Jag är glad och skrattar åt allt. Jag har starka åsikter och är inte rädd för folk eller döden. LOL! Nä men kommer någon och är otrevlig mot mig är jag otrevlig tillbaka oavsett. Men det betyder inte att jag är bitchig eller något. Jag är alltid glad runt mina vänner och ställer upp. Jag är väldigt ordningsam. Tycker inte om när de är stökigt. Tar även skolan väldigt seriöst!!
Sammanfattning: jag är snäll och glad och skrattar åt allt. Pratglad och sprallig. Kan inte dricka något med koffein i för då blir jag jätte pigg.
Jag bor hos min moster och morbror och mamma. Pappa är ute ur bilden.

För att det hade varit awesome att läsa om sig själv med en av sina idoler. Ja.. Jag är ett fan av 5sos :p
Jag förtjänar väl detta lika mycket som de andra men jag tycker ändå att jag är så cool så jag kan få va med.. Haha vet inte riktigt.. ;p

2014-05-25 // 22:56:13

Jag heter Emilia som stor där uppe, haha. Jag är 15 år ( vilket jag fattar är ungt för rollen så det kan man ju ändra ) ^^
Jag är en typisk svensk tjej men blåa ögon o långt tjockt hår. En ganska så kort tjej med ursprungligen blont hår, men färgat ombre för ett år sen, som jag hållt kvar vid :3

Jag är en tjej som älskar sport och att träna ( går i idrotts profil ) Oftast glad men kan dryga rejält om någon väl börjar dryga mot mig.. Jag är också än som jämt står upp för mina vänner hur än läget är... Kan vara ganska blyg vid första intrycket, men när man känner mig så håller jag aldrig tyst x)

Det skulle vara as coolt att vara med då Luke är min största kändis crush och ett ännu mer pluss är att du skriver om "oss" isåfall. As härligt att få vara med världens bästa fanfic!

Och så GRATTIS !

2014-05-25 // 23:28:18
» Tanja

Hejheeej!
Heter Tanja men hatar mitt namn så om jag skulle vinna skulle jag heta Peyton Haynes. Kolla, kommer på egna namn o sånt! ;D
Haha nej men jag är 16 år, har just nu side cut, blondt hår, platina blondt med mörkare längre ner.
Sjukt kort... Hmm.. Hur jag är som person?
Jag är väldigt pratsam, berättar skämt. Vissa är så sjukt dåliga men I LOVE IT! >:D
Jag älskar att vara sarkastisk, skämta och sprida glädje och kärlek o ibland är jag weird. Lite dum i huvudet men det får man leva med ^^

Jag skulle just.. wow! Älskat att vara Luke's flickvän, han är ju så sjukt jävla underbar o jag skulle dött, gråtit o sen dött igen.
Att läsa om mig själv (kinda) och vara Luke's flickvän skulle varit en dröm :')

Btw, din ff är AWESOOOOOME!

2014-05-26 // 17:04:21
» Emma!

Hejhejjjj! Jag heter Emma, *host*, och jag har mörkt, chokladbrunt hår (bajsbrunt men deet låter så äckligt), som jag har uppklippt ned till ovankanten av brösten. Mina ögon är väldigt bruna och mina ögonfransar tjocka, min hy är mellan blek och solbränd. Jag är ganska muskulöst byggd, dansar på avancerad nivå och går på kampsport. Ganska duktig i skolan, och skriver väldigt mycket.

Har blivit sårad många gånger så har som ett litet skal runt mig, som många lätt krossar och sårar mig igen.
Jag skrattar väldigt mycket, men kan vara väldigt allvarlig också, och står för mina åsikter, är nog ganska oberoende av vad andra tycker.
Jag lever på riktigt för att dansa.


Jag vill ha den här rollen för att ditt skrivande har varit mitt stöd i så många hårda stunder och dina kapitel har ibland fått mig att gråta av lycka, så jag skulle dö om jag fick rollen. Älskar dig. <3

2014-05-26 // 17:25:23
» Emma!

Försökte få det väldigt kort då jag alllltttttiiiid skriver en hel roman hahahaha.

2014-05-26 // 17:27:12

1. Moa Askmyren (dock hatar jag det xD)

2. Jag har blont hår, strax nedanför axlarna. Jag har isblå ögon fast lite mer "ljus" blå på sommaren och inte så "skrikiga" som på vintern.
Jag är cirka 167cm lång och väger 53kg, brukar dock få hör att jag har modellkropp x'D
Jag bär inte alltid smink, utan är lite mer "vardaglig". Sminkar mig när jag orkar och då bara lite lätt med foundation, mascara & läppglans.
Jag är rätt flickig utav mig, mycket flickiga tröjor och älskar jeans!

3. Jag är rätt säker i mig själv, jag vet vad jag vill ha och försöker oftast få det också. Men i nya situationer med nya människor kan jag vara lite osäker och blyg.
När jag är med de jag känner eller är på bra humör så är jag väldigt lätt att prata med, hörs och syns Alltid och älskar att få uppmärksamhet när jag håller på och leker pajas ;)
Fest och nya människor är inte min största "passion" men jag är ute då och då, annars är jag den "hemma mys flickan" som man läser om i böcker.
Sitter hemma med nutella/ben & jerrys och skämmer bort mig själv framför mina favoritfilmer.

4. Jag vill gärna vinna rollen då jag är helt obsessed (kommer inte på det svenska ordet hahah) av Luke Hemmings! Och jag verkligen älskar din novell! Kan gå in på sidan flera gånger om dagen för att se om du skrivit någonting! :D
Hade varit jätte kul att vara en del utav det och även varit kul att vara "lukes låtsas flickvän":D

2014-05-27 // 22:48:18
» Ida

Ida är namnet! Jag är rätt kort (165cm) och små mullig. Har naturligt blont hår som numera är färgat rött. Mitt hår når mig nedanför brösten :) min ögonfärg varierar från ljus till ljus, har grå/blå i Lampljus, grön/grå i solen. Jag använder mig inte så mycket smink då mina ögonfransar är rätt långa redan innan men smetar på lite mascara om jag har tid. Jag är rätt blek då jag inte riktigt tål solen och har lite pigment.
Jag är mer en pojk/flicka då jag är rätt tuff (tänker inte på konsekvenser..), vågar säga vad jag tycker och tänker och klär mig ofta lite slappt.
enligt mina kompisar är jag en pålitlig person som alltid vill de bästa, men kan vara riktigt dryg och kaxig emellan åt, beror på vem jag pratar med ;)
Jag ÄLSKAR sport! Håller mest på med hästar men kan även hända att jag far ut och joggar, spelar fotboll eller så. Lider utav ADHD så är rätt hyper.. Men jag är även en person som bara kan ligga och mysa en kväll med film å gos, älskar gos!!

Jag ska (vill;)) vinna tävlingen då jag ääälskar Luke! Han är min favorit utom 1D killarna då;) sedan jag såg dem för första gången har jag haft en liten crush på Luke och har de än. Sedan har jag aldrig vunnit någonting förut heller.. :)

Hoppas jag vinner :')

Och GRATTIS i efterskott :D

2014-05-27 // 23:13:36

Hejhejhejhejhejhej (sorry för da överdriv)
Jag heter Cassie dårå hihi och är rätt lång och är intresserad utav fitness och hälsa men har du ben&jerrys så äter jag ben&jerrys. End of story.
Jag har typ medellångt hår (whatevs) och blåa ögon men oops ibland ses de som gröna lol.
Jag är en utåtriktad människa men kan uppfattas som galen... Men det är typ bara en sak som jag sätter upp som en fasad för egentligen är jag inte så lycklig och happy men fuck det.
Och jag upptäckte precis att jag har börjat typ alla meningarna med "jag".
Lever mitt liv på internet som många andra så don't judge, ni vet att ni gör samma sak...
Varför jag vill ha rollen... Ja för att det är en amazing fanfiction

2014-05-29 // 15:36:00

... och tydligen har jag en ovana att klicka på skicka kommentar knappen innan jag är klar...
Men jag tycker som sagt att fanficen är amazing, storyn är en av dina bästa och du skriver som en Gud OCH OMG I JUST PEED MY PANTS DET ÄR ROLLEN SOM LUKE FUCKING HEMMINGS FLICKVÄN
Annars har jag väl ingen anledning, gillar inte att skriva positiva saker om mig själv för oops tänk så har jag inga :(
Allt är upp till dig och ps. jag har alltid viljat bli kallad ett litet tomatpäron! Liksom my life dream lol.
Tack för att du finns *applåder*
Byyyyyyyyye!

2014-05-29 // 15:40:52

OCH HUR KUNDE JAG GLÖMMA ATT SKRIVA GRATTIS?
So you just feel like its your birthday like Christmasday came early ocj jag ska movea här ifrån haha.
Byyyyyyyyyye

2014-05-29 // 15:49:53
» Julia

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN!!!❤️❤️

My name is Julia King (ja, det är mitt riktiga namn haha) och jag är 17 år.
Jag har alltid (okej nt alltid men sen de kom då) älskat 5SOS. De är ju så underbara!❤️❤️
Och, ja, min favorit är såklart Luke, så när jag såg denna rollen kände jag bara att jag måste ha den❤️😄👌
Jag har ljusblont hår som går ner till naveln ungefär, bruna ögon och solbrun hud.
Jag har nästan alltid jeans, men på sommaren byter jag ut dem till shorts som jag älskar ännu mer.👌
Jag brukar ha lite mascara, rouge och ett ljust läppglans. Plus eyeliner såklart.
Jag är jag är 180 cm lång och ganska smal.
Som person är jag glad, sarkastisk, rolig och väldig kaxig haha😂❤️
Ja, och så typ lever jag för musik. Lyssnar HELA TIDEN.
Jaja, det va nog allt om mig och grattis en gång till!❤️❤️

2014-06-04 // 14:51:45

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback