VIKTIGT SNÄLLA LÄS (Epilogen finns nedanför)

 
Hej kära läsare!
 
Ännu en av mina noveller är över, vilket givetvis känns tomt. Jag är sååhääääääääääääär tacksam över att ni läst,kommenterat och helt enkelt tagit del av den här berättelsen om Samantha och Zayn. 
 Jag vet inte riktigt ännu när nästa novell kommer gå av stapeln, men det kan tyvärr dröja ett tag. Eftersom att jag går i nian så är det mycket nationella prov osv som pågår just nu, så det blir svårare att få tid till att skriva. Jag tycker själv att det är roligare när jag kan uppdatera varje/varannan dag, därför så tänker jag vänta tills jag skrivit en del på novellen innan jag börjar publicera. 
 
Här kommer lite frågor till er angående nästa novell:
 
 
*Hur tycker ni att huvudrollerna, två tjejer på 19 år, ska se ut? 
*Vill ni att jag ska fortsätta skriva på samma sätt som jag gör nu, alltså i "då form" eller vill ni att jag skriver i "Nu form".
 
Då form: "Jag tittade ut genom fönstret och såg Liam komma gåendes över trädgården.
Nu form: "Jag tittar ut genom fönstret och ser Liam gå över trädgården"
 
 
 
I LOVE YOU SO MUCH NI ÄR HELT FANTASTISKT BÄST OCH JAG ÄR HELT KÄR I VAR OCH EN AV ER TACK FÖR ÄNNU ETT PAR FANTASTISKA MÅNADER, VI SYNS OM ETT PAR VECKOR! xxxxxxxx
 
Ps, om ni känner för det så får ni gärna ställa frågor osv, så kanske jag kan slänga ihop en video där jag svarar på dom :D x
 


Dåfotm

2014-03-02 // 13:08:45

Dåform

2014-03-02 // 13:08:49

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback