You´re Mine - Chapter 23 (DIRTY DU HAR BLIVIT VARNAD)

(Okej så jag är lika röd som en tomat, och ber till gud att min mamma inte på något snett vänster lyckas hitta min blogg. DET HÄR ÄR SNUSK  OCH JAG SÄGER DET NU,NI HAR BLIVIT VARNADE. LÄS PÅ EGEN RISK OCH ENJOY SOME DIRT MY FRIENDS)
 
Våra läppar var som fastklistrade och våra andetag var mixade med varandra. På något sätt hade vi lyckats ta oss in i Harrys lägenhet igen, men hur vi gjorde det kan jag inte minnas. Allt jag var visste var att min kropp suktade efter honom på ett sätt som jag aldrig känt förut. 
"I´ve dreamt about this so many times" stönade Harry mot mina läppar och lät sina händer vandra från min midja och ner mot min rumpa. Jag kunde inte få fram ett ljud, det kändes som om jag drömde. Allt jag gjorde var att föja Harrys steg och försöka att inte ramla baklänges när han ledde oss till hans sovrum, samtidigt som jag var upptagen med att kyssa honom. Mina knän gick emot sängkanten och jag föll handlöst bakåt. Våra läppar separerades vid fallet och för första gången på flera sekunder öppnade jag ögonen. Ett brett flin täckte Harrys , nu puffiga och rosa läppar.
 
"You look extremily sexy, god I can´t wait to rip your clothes of" mumlade han och kröp upp i sängen, så att han stod på alla fyra över mig. Jag bet tag i min underläpp och sträckte upp armarna för att knyta dom runt hans nacke. Mina fingrar lekte med Harry´s nackhår och jag kände mig plötsligt, hel. 
Den delen av mig som vanligtvis tänker efter en gång och funderar på om saker och ting är rätt hade helt och hållet lämnat min kropp. Det enda som fanns kvar nu var lust, lust och kärlek till Harry.
 
Jag avbröt mina egna tankar och drog hastigt efter andan när Harrys stora händer letade sig upp innanför min tröja. Hans gröna ögon borrade sig in i mina, vilket sände både trygghet och osäkerhet igenom mig. Min kropp fylldes med osäkerhet och under några sekunder funderade jag på att säga till Harry att jag inte ville mer, men när han sänkte sitt huvud för att fånga upp mina läppar visste jag att jag var förlorad. Jag var hans.
Harry flyttade isär mina ben så att han kunde lägga sig imellan dom, upplutad på armbågarna vid vardera sida av min kropp. Jag försökte att inte tänka på att våra kroppar var pressade mot varandra, och slöt njutsamt ögonen när Harrys hesa stön vibrerade mot mina läppar. Hans händer vandrade högre upp, tills de låg vilandes över min bh. Allting kraschade ihop inuti mitt huvud, men det var knappast någonting jag brydde mig om. 
Jag öppnade chockat munnen när hans händer började massera mina bröst, och han tog tillfället i akt och lät sin tunga slinka in i mun. Jag krökte lätt på ryggen av all njutning som strålade igenom min kropp och lät mina händer, mycket hårdare den här gången, dras igenom hans lockar.
Det kändes lite som om jag stod och tittade på, som om någon annan styrde min kropp. 
Jag spärrade chockat upp ögonen när jag kände hur Harrys kompis växte mot mitt lår. Han började dra sina höfter i en upprepande rörelse mot mig och lät tunga stön falla från hans läppar.
Harrys tunga smekte min och hans händer vandrade ner till min midja igen, för att ta tag i min tröja och dra den uppåt. Våra läppar separerades ännu en gång medan han drog av min tröja, men i stället för att gå tillbaka till att kyssas var jag snabb med att ta tag i hans, fortfarande dygnsura t-shirt. Han flinade lätt innan han på någon enstaka sekund slängde sin tröja över rummet, så att den landade på golvet nära min egna tröja. Harrys blick drogs mot min nästan nakna överkropp och jag kände mig plötsligt extremt osäker.
Mina armar korsades över min kropp, så att jag slapp känna mig så naken, men Harry märkte direkt att något var fel. "You´re not.. insecure, are you?" frågade Harry förvånat och placerade sina händer på mina armar. Jag hann inte svara innan han förstod att det var just det som låg bakom det. Jag var nästan för osäker för att det här skulle gå, åtminstone kändes det så nu..
"Oh god, Rebecca, listen to me. You´re sexy as fuck and my dick went crazy the second your shirt was off. You don´t have any reason to be insecure, do you hear me?" sa han och tittade mig djupt i ögonen.
 
 
"Harry!" pustade jag generat ut och kunde inte låta bli att skratta.
 
En del av mig trodde på hans ord, men en del av mig ville bara skratta honom rakt upp i ansiktet. Jag bestämde mig för att lyssna på den sidan som trodde på hans ord, och lät sakta mina armar dras bort med hjäp av Harry´s händer.
"Now these needs to get off too, or you´ll get sick. Would it be okay if I took them off?" frågade han och lät sina händer vila strax ovanför kanten på mina jeans. Jag nickade och bet mig svagt i läppen, så att jag kunde fokusera på smärtan i min läpp i stället för tänka över allt en gång för mycket. Harry log åt mitt svar och pussade mig på näsan, innan han började knäppa upp knapparna på mina jeans. Jag slöt ögonen och tog djupa andetag medan Harry drog av byxorna.
"You´re so fucking gorgeous" mumlade han mer eller mindre för sig själv, vilket fick mig att lugna ner mig en aning. Harrys breda händer lades över mina lår och jag kunde praktiskt taget höra hur mitt hjärta började skaka.
 
"Baby girl, look at me" sa han lugnande och när jag öppnade ögonen tittade han ner på mig med en av dom mjukaste blickarna som någonsin kommit från hans ögon. Åt minstone vad jag har sett.
"We don´t have to do this, fuck it´ll be hard to make my dick understand that, but if you don´t want to we don´t have to do anything" förklarade han och drog en hand igenom sitt hår. 
"No no I really really want to, I´m just.. scared, I guess?" sa jag och log för första gången den här kvällen.
"There´s nothing to be scared of baby, I won´t hurt you, you know" viskade han lågt samtidigt som hans händer förflyttade sig till min rygg. Jag förstod vad han ville och krökte på ryggen, så att hans händer kunde knäppa upp min bh. Jag försökte stänga av all nervositet medan han drog ner axelbanden på min bh och tog bort den ifrån min kropp. Hans händer fann direkt sin väg till mina bröst och med ännu ett djupt andetag lät jag den nya känslan ta över min kropp.
 
"God I think i´m in love with these" mumlade han lågt och lutade sig ner för att ge mig en djup kyss på munnen. Jag masserade hans hårbottnen med fingrarna och drog min tunga längs hans läpp den här gången, så att jag för första gången hade ett litet övertag. Mina ögon var fortfarande stängda, men jag kunde ändå se flinet som skulle täcka Harry´s läppar.
Han gav mig en sista, djup kyss på munnen innan hans läppar började vandra ner längs min käke. Jag sträckte nöjt på halsen och drog mina händer ner för Harrys nakna rygg. Han var en blandning av det mörkaste mörker, och det mest rofyllda ljus, vilket är en rätt konstig blandning egentligen. Men, på något vänster lyckades Harry få det att verka perfekt.
"Oh Harry" stönade jag när hans läppar dröjde sig kvar på samma ställe, vilket utan något tvivel skulle lämna kvar ett märke. Han fortsatte sin vandring neråt och stannade inte upp förrän hans läppar drogs över min ena bröstvårta. Jag krökte omedvetet på ryggen och grävde ner naglarna i Harry´s rygg.
 
"Wait I need to take off my pants, they´re killing me" muttrade Harry plötsligt och ställde sig snabbt upp ifrån sängen. Han drog snabbt ner sina byxor och praktiskt taget dök ner i sängen igen.
 
"Can we get under the blanket?" frågade jag och började dra i täcket. Harry nickade förstående och drog undan täcket så att vi kunde krypa ner under det. Jag försökte att inte stirra allt för mycket på tältet i Harry´s kalsonger, men jag gjorde förmodligen inget vidare bra jobb. 
Harry lade sig mellan mina ben igen och pussade mig på läpparna, innan han tog tag i kanten på mina trosor. Han såg min osäkra blick och släppte en hand för att fånga upp min, så att jag skulle känna mig tryggare. Så med en hand i min drog han ner mina trosor med den andra, och jag gjorde ett hissnande läte när insåg att jag var spritt språngande naken, under Harry. Han slösade inte en sekund på att dra av sig sina egna kalsonger, som sedan hamnade i en hög på golvet tillsammans med våra andra kläder.
Hans penis låg vilandes mot mig och om jag sa att mitt huvud fick kortslutning förut så var det inget emot vad jag kände nu. 
Hans lediga hand sprang över min hud och närmade sig stället där jag behövde honom som mest. Min kropp suktade efter honom, och mitt underliv krampade av all lust. Han drog ett finger mellan benen på mig och jag fick fokusera på att andas ordentligt.
 
"I´m gonna put one in, okay?" sa han och lirkade listigt in ett finger i mig. Det kändes obekvämt till en början, men njutningen slog över och jag lät stön efter stön slippa ur mellan mina läppar. 
 
När han hade arbetat med tre fingrar inuti mig drog han ut dom och slickade sig om läpparna.
"Ready?". Jag nickade så övertygande jag kunde och tuggade på min läpp. Harry lade sig till rätta och jag kunde känna hur hans penis sakta men säkert fann sin väg in i mig.
 
"Fuck, you feel so good" stönade Harry och tryckte sig änny längre in. Jag var oförmögen att prata, orden fastnade nere i halsen på mig och mina andetag var tyngre än någonsin förut. Harry drog sig ur mig en bit, innan han reste sig upp på armarna och slank in igen. Känslan var fantastiskt. "Harry" mumlade jag lågt och lät mina naglar dras upp och ner över hans rygg.
 
"Yeah fuck" svarade han ansträngt och jobbade sig ut och in i mig i en stadig rytm. 
 
Jag vet inte hur länge vi låg där, tillsammans som en i Harry´s säng. Stönande i varandras munnar och njutande av varandras kroppar. Allt jag visste var att jag inte ville lämna hans sida, aldrig någonsin.
 
Han var min.
 

Jag tänker inte ens skriva något. Nu ska jag sova och glömma av att jag skrev det här kapitlet.
 


HOLY MOOOOOOOOOLY ^^ Wow läsa det här när man själv är en "Harry girl"... PERFECTION
Hehe äckligt BRAA ^^

2014-06-28 // 11:53:36
» Emma!

Vad skriver man här utan att låta alltför pervers?
Äh, fuck it, jag skriver såhär: NU ÄR EMMA OFFICIELLT DÖD OCH FÖRHOPPNINGSVIS VAKNAR HON UPP TILL NÄSTA KAPITEL MEN HALLELUJAH, NU ÄR DET PARTY HOS MIG.

2014-06-28 // 12:17:13
» Elin

Helt jävla fantastiskt!!!!! Åh herregud

2014-06-28 // 14:00:26

Hahahah jävlar vad dirty! Men as grymt! Nu får du skriva ett för Niall och Vanessa ! 💞

2014-06-28 // 14:07:18
» Karin

!!🙊😲asså shiit! 😅
Har inte mycket mer att skriva!

2014-06-28 // 17:58:31

me like dirty :)))

2014-06-28 // 20:14:49

GHIRBGOWNFUEKFN MER AV DESSA KAPITELL TACK

2014-06-28 // 23:21:48

shitt ... i'm so done .. ett med niall och vanessa hehh

2014-06-29 // 00:01:12
» Moa

Håller Med föregående. Ett med Vanessa o Niall med.
Alltså omg så jävla bra!

2014-07-01 // 11:39:43
» Moa

Håller Med föregående. Ett med Vanessa o Niall med.
Alltså omg så jävla bra!

2014-07-01 // 11:39:45

Men vänta va...hade de inte kondom? Oh shit.
Vill ha svar!

Svar: Jo dom använde kondom, jag skrev bara inte med det (:
Emilia Andersson

2014-07-13 // 18:54:34

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback