You´re Mine - Chapter 31. THIS IS SOME DIRTY SHIT I`M GOING TO HELL OH GOD

Min puls steg samma sekund som Niall´s händer började vandra längs mina ben. ”Wha-what do you mean?” stammade jag patetiskt fram, trots att jag kunde förstå åt vilket håll det här skulle leda till.

Let me make you feel good” mumlade han och böjde sig ner för att låta sina läppar pressas mot mitt lår. Jag drog in ett djupt andetag då känslorna svämmade över i min kropp, men jag hade ingen aning om vart jag skulle ta vägen. ”You can grab my hair baby, just close your eyes and relax” viskade Niall. Hans irländska var starkare än någonsin förut och hans röst var lägre, precis som om någon åldrat den med flera år.

 

Ett lågt skrockande fick mig att brytas ut ur min panik trans. ”Relax baby, I won´t bite you. Just.. lay down for me, yeah?”. Jag nickade och gjorde som han sade, jag lade mig ner. ”Put your head on the pillow, in that way you´ll feel more comfortable”.

Mitt huvud snurrade av alla möjliga anledningar, men Niall´s närvaro fick mig att bli yr, på riktigt. Mitt huvud föll ner på den vita kudden jag tidigare legat på och det dröjde inte länge innan Niall var i höjd med mig.

Han grep tag i mina lår och särade på mina ben. ”Niall I don´t kno-” ”Schh baby, I can feel how nervous you are. But you need to breathe, breathe for me princess” uppmanade han och lade sig mellan mina ben. Jag rodnade lätt av speknamnet, vilket Niall givetvis lade märke till direkt. ”Why are you blushing?”. ”You called me princess” sa jag med ett brett leende och tackade Niall i mitt huvud, då hans ord fått mig att bli lugnare. ”Yeah I did, is it okay or do you want me to stop calling you that?” frågade han förvirrat då han inte riktigt förstod vad jag menade. ”Yes I like it, it´s cute”. Niall himlade med ögonen innan han återgick till att dra händerna upp längs mina ben. Min puls steg ännu en gång och jag drog hackigt efter andan. Nialls händer stannade upp innan han tog tag i min haka och tittade mig djupt in i ögonen. Jag kände hur jag blev lugnare igen för varje sekund som passerade. ”I don´t know why i´m freaking out, I´ve just.. never done anything like this before” erkände jag och rodnade. ”Really? I´ll take it easy baby, there´s no need to be nervous” . Jag nickade åt hans ord och såg på hur han backade ner tills han låg så att hans huvud var i höjd med mina höfter. Hans grova fingrar tog tag i kanterna på mina shorts och drog ner dom längs mina ben. ”You´re so beautiful, and god I love the lotion you´re using, what kind of smell is it?”. Av allt han kunde säga så var det det han valde? På riktigt? Hans läppar började placera kyssar på insidan av mina lår och jag höll på att bita av mig tungan. ”It´s raspberry” stönade jag och ville nästan skrika av hur ointressant det var just nu.

 

Niall tog tag i kanten på mina trosor och tittade upp på mig. Jag nickade trots att jag egentligen ville springa ut ur rummet och gömma mig under en sten. Eller ett berg.

Han drog ner dom längs mina ben och kastade, precis som han gjorde med shortsen, dom på marken.

Han drog ner dom längs mina ben och kastade dom, precis som han gjorde med shortsen,på marken. Jag knep i panik ihop benen och blundade så hårt jag kunde.

 Niall rörde sig över mig och när jag kisade med vänstra ögat såg jag att han hade tagit av sig sina kläder, så att han enbart låg i kallsånger. Han tittade upp på mig, log och tog sedan bestämt tag i mina knän. Utan så mycket att säga till om kände jag hur mina ben särades och hur Niall drog händerna på insidan av mina lår. "Look at me" viskade han hest, vilket fick mig att försiktigt öppna ögonen. Hans ansikte var i samma höjd som mitt och hans läppar var bara några centimeter ifrån mina. Jag låste fast min blick på hans läppar, som efter varje sekund kom närmare och närmare. Mina händer lade sig runt hans nacke och drog honom närmare mig, tills våra läppar nuddade varandra. Något som började från små, oskyldiga kyssar övergick snabbt till något helt annat.

 Mitt i allt kyssande kände jag hur hans hand placerades mellan mina ben. Ett chockat ljud lämnade min mun, vilket ledde till att jag särade på läpparna. Niall tog det som sin chans och lät sin tunga smeka min underläpp. Alla möjliga känslor rusade i min kropp och det kändes som om jag skulle explodera. Niall drog sig ur kyssen och lade en hårslinga bakom mitt öra, fortfarande med sin hand på mitt privataste ställe. Jag kände hur rodnaden kröp upp över mig och tittade generat upp i taket, då jag blev alldeles för nervös av att titta på Niall. Han log mjukt och det var precis som om tatueringarna och piercingarna försvann. Ovanför mig låg en snäll, oskyldig blond pojke som bara hade värme och kärlek i sin blick. Den läskiga punk-aktiga figuren som jag mötte inne på caféet var som bortblåst ifrån hans kropp.

 "This might feel a bit.. uncomfortable at the start, but it´ll feel good soon, okay?" sa han lugnt och återgick till att kyssa mig. Fast inte mina läppar den här gången. Hans mun läppnade öppna, slarviga kyssar längs min käke och ner för min hals. Jag var så upptagen av hans mun att jag inte märkte vad han gjorde med sin hand, men plötsligt hade han ett finger inuti mig. Min mun blev alldeles torr och jag svalde förmodligen tretioelva gånger. "Relax darlin´" mumlade han mot mitt nyckelben, där han nu stannat. Han bet försiktigt tag i den ömtåliga huden och slickade sedan, som för att få bort smärtan. "God Niall" pustade jag andfått ut och krökte omedvetet på ryggen när Niall lirkade in ett till finger.

 Efter skapandet av många sugmärken och tre fingrar inuti mig drog Niall fram en kondom från sin byrå. "Aren´t I´m supposed to do... something?" frågade jag osäkert och bet tag i min nu mera svullna läpp. "You mean a blowjob?" svarade han blunt och flinade. "Nah babe, I got pretty hard by having my fingers in you".

"Niall!" utbrast jag och tog närmaste kudde för att kunna gömma mitt ansikte.

"What? I had my finge-"

"SHUT UP!" 

"You´re so cute". 

Jag hörde hur han öppnade kondompaketet och kikade fram bakom kudden. Han drog i ett snabbt svep av sig sina kallsånger och lät sin penis stå stolt och pulserande mot hans kropp. "Don´t look so afraid baby" skrattade Niall och rullade på kondomen utan några problem. "Wait, get rid of that shirt" sa han bestämt och nickade mot den vita t-shirten jag hade på mig, som egentligen var hans. Jag skakade bort alla osäkra tankar som vandrade omkring i mitt huvud och drog tröjan över huvudet. "Good you´re so fucking beautiful" stönade Niall medan han lade sig till rätta mellan mina ben. Jag bet ännu en gång tag i min läpp och tog ett djupt andetag. Niall märkte att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra, och tog tag i en av mina händer för att lirka samman våra fingrar.

"You ready?". Jag nickade trots att jag inte hade någon aning om jag var redo eller inte.

Toppen av Niall´s penis vilade mot mitt känsligaste ställe och jag fick gång på gång påminna mig själv om att andas. Niall drog sina höfter mot mina och jobbade sig längre in i mig, innan han drog sig ut en bit för att sedan gå in igen. Hans höfter juckade mot mina och jag krökte på ryggen av all njutning. "God baby you´re amazing" stönade Niall hest och grep från ingenstans tag i ett av mina bröst. Jag orkade inte ens bry mig om att vara nervös längre, det kändes som om jag flöt omkring på ett rosa moln. Eller vet du vad, stryk det. Det kändes tio miljoner gånger bättre.

 Vi låg där, så nära att det inte gick att komma närmare varandra, njutandes av varenda sekund. Våra höfter drogs mot varandra, min rygg kröktes, svordomar och stön lämnade Niall´s min och allting var en enda stor röra. Men det var en perfekt slags röra.

 En sådan röra som man inte vill ska ta slut.

 

OH MY GOD DET HÄR ÄR SÅ JOBBIGT JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN HJÄLP MIG JAG HAR PRECIS SKRIVIT SNUSK OCH JESUS JAG VILL INTE ENS LÄSA IGENOM DET SÅ JAG BER OM URSÄKT FÖR FELSTAVNINGAR OCH FELBYGGDA MENINGAR MEN JAG BRYR MIG INTE JUST NU. JAG TÄNKER GÖMMA MIG UNDER MITT TÄCKE OCH DÖ FÖR NÅGRA MINUTER, SEN SKA JAG SOVA.
 
JAG HOPPAS INNERLIGT ATT NI TYCKER OM KAPITLET SÅ ATT JAG INTE KÄMPADE MIG IGENOM DET HÄR I ONÖDAN GUD JAG SKA VARA TYST NU OKEJ HEJDÅ
 
 


JDBDKKDNDKKEJNFKFEKBDBJFKDNDDNDKDJSBZBZJDJEJKFKFKKGKFKLGKFNK IFKFNKFNUEKNEKDKFKFKNFN ALLTSÅ HOLY MOLY MACARONYHYYYY JAG LIGGER PÅ HOLVET OCH TYP SKRIKEEEEER! SNUSKIGT BRA ALLTSÅÅ ^^ JAG HOPPPAS INNERLIGT ATG DETTA INTE VAR DITT SISTA, BC I WANNA READ MOREEE^^ HAHA JAG LÅTER SOM VÄRSTA PERVOT xD MEN HAHA JAJA, #fangirlyyyyy

2014-08-13 // 07:42:29

Alltså. Alltså. Alltså. Alltså. JAG ÄR FKN STUM EMILIA VARFÖR GÖR DU DETTA MOT MIG OKEJ JAG DÖR.

2014-08-13 // 07:51:43

Eudjjwiwfkeiwidjqidjkskq MEEEEEEEEEERRRRRR!!!! 😱😱😱😱😱

2014-08-13 // 09:42:46

OMGGGGGG KSAJFDKLJDSHKLSJGHLFKADBKLJ

2014-08-13 // 10:01:23
» Julia

LAKDNUFHDNDIDMFIRRIKD DÖR, BEHÖVS MER AV DESS KAPITELL

2014-08-13 // 23:12:05

O.M.G.

2014-08-15 // 04:26:35

Omg...

2014-08-16 // 09:20:13
» Julia

Omfg mer

2014-08-16 // 18:55:35
» Moa

OMG MER

2014-08-19 // 21:22:00

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback