NYHETEEEER :D

Hejsan hoppsan fallelopsan! (Japp jag hittade precis på det ordet)
 
Nu är det så att det är 90 % säkert att jag kommer få skriva en höst novell på Julia tidningen, på deras hemsida, men är inte säker på om det kommer publiceras i tidningen. 
Det är ingen lång novell, utan jag kommer kanske behöva cirka två veckor för att skriva klart den. Vet alltså inte riktigt hur jag löser det med YM, men förhoppningsvis kommer jag kunna behålla uppdateringen som jag har nu.
 
 
Sååååå jag kommer givetvis skriva här om hur det blir med Julia tidningen, när det kommer publiceras osv, så då tycker jag att ni kan gå in och läsa ;D 
 
 
Nu ska jag sova! Adios xx


» Emma!

Håller tummarna för dig bästa Emilia, vänd upp o ned på hela sajten/ tidningen nu, GRATTTIIIIS <3

2014-08-06 // 00:25:32

Ååh Gud va roligt!:DD GLADIS FÖR DIN SKULLIS:D jag hoppas du verkligen blir sedd med den talangen du har! Du är så otroligt duktig!:33 Kram å grattis tjejen!:)

2014-08-06 // 01:07:32

GUD VA KUUUUL!!! :)))) xx

2014-08-06 // 08:38:09
» Karin

Åh verkligen superkul för dig! Ska absoult läsa den! Lycka till med allt!
Kram!

2014-08-06 // 10:32:12
» Elin

ååh vad roligt! :D Kan någon länka mig den största one direction gruppen på dayviews? Raderade min profil och gjorde en ny och nu kan jag inte hitta den :c

2014-08-06 // 11:57:00

Åååh vad roligt! Ska absolut läsa den sen! Lycka till!!

2014-08-06 // 20:34:51

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback