Hey guys!

Hey guys! Efter en lååång paus så har jag bestämt mig för att strax börja publicera min kommande novell, You´re Mine. Jag är välmedveten om att varken Louis eller Liam har fått några större roller i någon novell, och det är därför jag känner mig som ett as då den här har störst fokus på just Niall och Harry. Men jag lovar, i nästa novell har Liam huvudrollen (:  
Hur som helst, här har ni trailern till min kommande novell, "You´re Mine"
 
 I hope you´ll like it :D
 
 
 
 


» Julia

ALLTSÅ ÅÅHHH ÄR SÅ TAGGAD ÄLSKAR ATT DU HAR LITE MER BADBOYS I DINA FFS OKOK EN VERKAR SPÖNNANDE KOMMER ABSOLUT LÄSA OK BYE

Svar: AWWW JAG RODNAR SOM EN KORV JAG ÄR OCKSÅ SUPER TAGGAD :D xx
Emilia Andersson

2014-04-12 // 23:33:17
» Fanny

OMG

Svar: ::DDD
Emilia Andersson

2014-04-13 // 13:39:19

kan du inte ändra så att det är niall och Louis då? eller harry och Louis????

Svar: Jag har redan skrivit ett antal kapitel, men Louis,Zayn och Liam är med i ungefär 80 % av alla kapitel, så ni kommer läsa om dom ungefär lika mycket ;)
Emilia Andersson

2014-04-14 // 15:23:56

Skulle det inte kunna handla lite om Louis, ungefär som i fallen angel? Att han får en nu tjej i alla fall? Skulle han då kunna bli tillsammans med en tjej som heter Agnes? Snälla snälla snälla!❤❤❤ du är bäst på att skriva noveller ochdet skulle vara en ära att få ha åtminstone en liten roll :-)

Svar: Kan ha en rolltävling längre in i novellen, så har du tur får Louis en flickvän som heter Agnes ;) x
Emilia Andersson

2014-04-17 // 08:43:22
» Emma!

1. ASDFGHJKL.
2. Ni som kommer klaga på att det inte är de personer ni vill ha i huvudrollen, spola ned ert huvud i toaletten för ni ska bara veta hur mycket världens bästa Emilia kämpat, och som sagt så har hon fixat så att Liam har huvudrollen i nästa. :D
3. ASDFGHJKL JAG DÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRRRR HERREGUD JAG LOVAR ATT FÖRSTA KAPITLET KOMMER VARA VÄRLDENS BÄSTA OCH JAG KAN INTE BÄRGA MIG DÖDA MIG NÅGON HERREGUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDD.

Svar: Hahahaha aww kan man bli mycket sötare? AOFJGWHGLASDGOJADIL xxxxxx
Emilia Andersson

2014-04-17 // 12:01:55
» sara

när kommer det??? första kapitlet, längtar♥

2014-04-17 // 14:02:54

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback