Kära läsare!

Jag har under flera tillfällen de senaste månaderna försökt att skriva så mycket jag kan.
 
Mitt skrivsug har slagit till, jag har lyssnat och genast suttit mig vid datorn.
Fingrarna börjar vant springa fram över tagentbordet, men redan efter några minuter försvinner mitt sug.
 
Jag vill verkligen ge er en novell, speciellt när jag vet hur ni har väntat.
Men tar det stopp så tar det stopp. För tillfället vet jag inte hur jag ska ha novellen, eller hur jag ska gå vidare i storyn så som den ser ut just nu.
 
Så jag har faktiskt ingen aning om när den kommer att publiceras, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt ifall ni blir besvikna. 
 
Men det finns inte mycket jag kan göra, tänker inte tvinga mig själv att skriva en halvt dålig novell. Jag vill ha suget och jag vill att fingrarna ska klia av att jag vill skriva konstant. Jag vill liksom vara 100 % nöjd med arbetet och tiden jag lägger ner.
 
Det är ganska mycket som pågår i mitt liv och jag har inte alltid tiden till att sätta mig ner och skriva, vilket också bidrar till att jag inte har någon lust.
 
Jag tänker publicera novellen när den är klar, men kan som sagt inte säga när det sker.
Hoppas att ni förstår och att ni inte blir allt för ledsna.
 
Jag äääääälskar er!
Puss & Kram xxxx


Vet hur det är med skriv stop och sug från de när jag själv höll på med noveller och vet pressen som man känner. Så andas och ta all tid som du behöver för precis som du själv skrev hellre en novell som är 100% än en halvdan för att man känt sig tvungen. <3

Och det är Absolut ingen fara, vi kommer vara kvar här och klicka in. Självklart är man lite otålig och längtar men ta den tid som du behöver för det är så allt blir allra bäst ++++ privatlivet går ju absolut före allt. Massor av kramar :* <3

Svar: Tack bästa du, det värmer! Xx
Emilia Andersson

2015-09-12 // 22:39:36
» Emma!

Kära du, så som alla säger har man ju faktiskt ett liv utanför novellen och det är ju trots allt det du ska fokusera på! Ta ALL den tid du behöver och försök att njuta av ditt liv så mycket som möjligt. Saker händer hela tiden och man krossas om och om igen och det är när man minst anar det som skrivsuget slår till och man sitter där en mörk oktoberkväll med tårarna rinnandes i sängen och tänker "nu f*n."

Det tar stopp. Det går fel. Det funkar inte. Det är naturligt. Ge dig själv tid att andas, så löser det sig! Ha det så bra! <3

Svar: Åh vad du är underbar xxx
Emilia Andersson

2015-09-17 // 20:18:32

Hur går det just nu? Känn absolut ingen press frågar bara av ren nyfikenhet! Längtar enormt till du drar igång men ge de den tid de behöver för då blir de som sagt allra bäst massor av kramar

Svar: Hej Jessica! Jag har lagt novellen på hyllan ett tag, jobbar för tillfället med en novell till Julia tidningen som dom ska publicera i advent. Så vi får se när jag kommer igång med den här igen.
Kram på dig! Xx
Emilia Andersson

2015-11-03 // 15:55:38

Okej. Åh va kul du får lägga ut här när den kommer ut 😄 Om den alltså kommer finnas tillgänglig online 😊Kram

2015-11-18 // 05:59:48
» Wilma

Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge! :D
Ta den tid du behöver, det är hemskt att skriva när man inte alls har något sug! Men jag kan vänta för den blir säkert svin bra när den väl kommer ut för du är så gryt duktig på att skriva!Men som sagt, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! ;D

2015-11-19 // 14:22:20

hur går de för dig atm? ☺ xx

2016-01-17 // 09:49:24

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback