Då var det slut..

Hej kära läsare!
Nu är novellen "You're Mine" slut och det känns givetvist trist. Dock tycker jag det är skönt då jag inte har något som ligger och värker i bakhuvudet dagarna i ända.

Eftersom att jag precis börjat ettan på gymnasiet så har jag en del att göra. Det är en massor av plugg och andra aktiviter som tar upp min tid. Dessutom slutar jag soppas sent att jag är hemma mellan 15.30-17.00 varje dag, vilket är lite segt.

Det jag försöker säga är att jag kommer ta en paus, och en rätt lång sådan. Jag är medveten om att jag har förlorat runt 120 läsare då min uppdatering har varit bedrövlig. Så därför bestämde jag mig precis för att ta en lång paus, och sedan börja skriva på min sista svenska novell, om Liam Payne. Tänker inte ladda upp ett enda kapitel tills hela novellen är färdigskriven, så det hela kan dröja flera månader..

Hur som helst, Tack till var och en av er för den här fantastiska tiden. Ni har gjort mina dagar med era kommentarer, och tack vare er så har min skrivning utvecklats. Ni är guld värda och jag älskar er allihop! 
Ha massor av fantastiska månader, en helt amazing jul och helt underbara lov

Vi hörs och syns! Massor av pussar och kramar på er xoxoxoxoxoxoxoxox


» Karin

Åh kommer sakna dina kapitel! Men lycka till med allt. ❤

2014-09-20 // 09:40:25
» Emma!

Det kommer kännas tomt, men du förtjänar en paus med tanke på hur mycket du kämpat för att få dina läsare nöjda. Ha det hur bra som helst nu och lycka till <33

2014-09-20 // 13:33:34

Aw, kommer sakna dig ju! Men jag/vi förstår dig, taggar till 100% för nästa novell!! Kraaaaam!<3

2014-09-20 // 21:14:42

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback