Aloha!

Hejsan Svejsan!
Kapitel 19 kommer upp i kväll, men eftersom att jag fått några frågor så tänkte jag att jag svarar på dom här!
 
Först och främst, tack anonym, vem du än är, som kom på Vanessas och Nialls shipnamn : Niallessa! Så tack så mycket för det vackra shipnamnet! :D
 
Någon som kan komma på ett shipnamn för Harry och Rebecca? ;)
 
 
O här är frågorna jag fick :D 
 
Vem e din favvis i 1D? 
Jag skulle inte kalla det en favvis, eftersom att jag älskar alla precis lika mycket, men jag är extra svag för Niall, han har liksom stulit mitt hjärta lite mer ;) x

Vilken är din favvlåt med dom? 
Hm... Min favoritlåt ändras dagligen, men just nu, denna sekund, så är det... Little White Lies ^_^

när börja du gilla dom? 
Jag föll för killarna någon gång i April 2012, så för lite mer än två år sedan ^^

Ska du på deras konsert/konserter?? 
YES MA´M och jag är helt skräckslagen. :O
 
Puss på er allihoppppaaaaaa! xxxx



Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback