He´s Back ~ Chapter 23

Tidigare i He´s Back : ”That´s where you´re wrong, I have every fucking right to be mad at you Zayn” röt jag grinigt och drog det tunna täcket närmare min kropp, som om det var någon sköld från honom. En tung arm slängdes över min midja och jag knep frustrerat ihop ögonen. I hopp om att hans arm skulle glida av drog jag mig närmare väggen, längre bort ifrån honom. Han såg igenom min plan och tog ett hårdare tag runt min midja. Jag grimaserade surt när hans bröst pressades mot min rygg.

”I´m gonna show you my world”

 
VARNING SNUSKIGT INNEHÅLL
 

Jag satte mig sömnigt upp i den någorlunda mjuka sängen och gnuggade mig i ögonen. Sidan som Zayn legat på var tom och värmen som tidigare funnits i sängen var som bort flugen. Borde inte han ligga och gnälla över sin baksmälla? En ljuvlig doft letade sig in i rummet och jag reste mig hungrigt ifrån sängen. Min mage kurrade högt, ett tydligt tecken på att jag var hungrig.

Jag klev försiktigt in i köket och såg till min förvåning Zayn som stod och rörde om någonting på den minimala spisen. ”Hi” log han mjukt och vände på vad jag tror var en pannkaka. ”Hi..? Shouldn´t you be groaning over your hangover? You were pretty drunk last night so you should at least have a headache” konstaterade jag och mindes de få gångerna jag druckit, jag hade knappt orkat gå upp ur sängen på två dagar. Zayn var dessutom fullare än vad jag någonsin varit i hela mitt liv, så varför stod han uppe och lagade mat?

Som svar på min fråga ryckte han nonchalant på axlarna och skyfflade upp ännu en pannkaka på den vita tallriken. ”Uhm so you´re like, sober now?” frågade jag bakom hans rygg och korsade armarna över bröstet. När jag såg hans nickning tog jag det som ett tecken på att kunna bli arg. ”Now.. Who the fuck do you think you are?”, mina ord var kalla och det var precis så jag ville att det skulle vara.

”Excuse me?” frågade Zayn förvånat och vände sig om efter att ha stängt av spisen. Han bar över tallriken med pannkakor till bordet och slog sedan upp blicken mot mig igen.

”Zayn you fucking kidnapped me, even drugged me to get me here. And then you act like it´s no big deal?” muttrade jag grinigt och kliade mig lätt i pannan. Jag hatade att bråka, men jag tänkte då fan heller vara okej med det han gjort. ”I had no choice..?” försvarade han sig lågmält och satte sig ner på en utav stolarna. ”You keep blaming your actions on other tings, why can´t you just look me in the eyes and not lie for a second, I can call the police you know” hotade jag vasst och hötte med fingret mot honom. ”Calm down babe” muttrade han med ett roat uttryck och lade upp en pannkaka på sin tallrik. ”For god´s sake Zayn, this is a big deal!” tjöt jag frustrerat när han fortsatte att äta sin pannkaka, precis som om vårt gräl inte hade någon betydelse. ”It´s not a big deal, you just have to accept tha-” ”Oh my god, can you hear yourself? You drug me, kidnap me and bring me here and then act like it´s fine? You know what i´ll just get you suspended and arrested again, you´re fucking insane” fräste jag förbannat och styrde surt stegen mot dörren. Innan jag hann komma så långt grep två breda händer tag om min midja och snurrade runt mig, så att min rygg var pressad mot vägen. ”You´ve got a dirty mouth baby girl, I´d put it to better use if i were you.. If you know what I mea-” SMACK. Jag tittade förvånat på det röda märket som syntes allt mer och mer på Zayn´s kind, jag hade slagit till honom. Hans blick mörknade samtidigt som hans ena hand for upp för att kyla ner den varma huden. Jag tog det som min chans att fly där ifrån. På lätta fötter rusade jag bort till dörren och ut på den fuktiga skogsstigen. Jag sprang några meter bort, så att jag fortfarande såg stugan och kunde se om Zayn kom efter mig. Min mobil började vibrera i min ficka och jag tog genast upp den, lättad över att det fanns täckning här ute. ”Hello?” frågade jag andfått och väntade ivrigt på att det okände numret skulle börja prata. Inte numret men personen bakom numret, ni förstår vad jag menar. ”Samantha!” Liam´s mjuka röst fick mig genast att känna mig trygg, men inte för länge till.

”You need to leave! Get away from Zayn, god Sam do you hear me? He´s dangerous and he´s.. he´s a v-”, en snabb rörelse fick min mobil att falla ur händerna på mig. Jag tittade med stora ögon upp på Zayn, som med ett brett flin stoppade ner min mobil i fickan på sina mysbyxor. ”Come on, let´s go inside” sa han bestämt men ändå mjukt och lade en arm runt min midja. Jag backade snabbt undan och skakade på huvudet. ”I won´t go back with you, you´re crazy and god knows what you can do, get the fuck away from m- ZAYN PUT ME DOWN!”. Han slängde, som om jag vore viktlös,upp mig över sin axel och klappade mig lätt på rumpan, ”No can do baby girl”.

Jag sparkade vilt med benen, vilket inte hjälpte vidare mycket då han strax där efter låste fast sina ben med sin arm. ”Stop acting like a child”.

Zayn put me down or i´ll do something horrible!” hotade jag meningslöst för fjärde gången då han låste dörren bakom oss. ”Nope” skrattade han mörkt och styrde stegen inåt i stugan, bort mot sitt rum. Jag bankade hårt på hans rygg och gjorde allt i min makt för att ta mig loss, men det var hopplöst. Sängen gav ifrån sig ett knakande ljud när jag handlöst föll ner på rygg. Zayn lutade sig över mig med ett brett flin på läpparna och drog sin hand längs med min kind. Jag slog snabbt bort hans hand och satte mig upp i sängen.

”Liam told me to get away from you, I need to know what´s going on or else i´ll leave” fräste jag argt fram och tog ett vred blicken mot Zayn som fortfarande satt på knä vid sängkanten. ”God you´re so hot when you´re angry” stönade han plötsligt och mina ögon vidgades till dubbel storlek. ”excuse me?”. ”You´re hot, when you´re angry” upprepade han som om jag inte hört vad hans sagt. ”I heard what you said, but we´re having a serious conversation and i´m mad at you so stop trying to change the subject” svarade jag surt och försökte att inte visa rodnaden på mina kinder. Det kvittade hur arg jag var, han lyckades alltid få mina knän att darra. ”Come here” skrockade han lågt och klappade på platsen bredvid honom. Jag skakade envist på huvudet och korsade armarna över bröstet.

”Remember what I told you yesterday? I won´t hesitate to force you to do something you don´t want to. So come here, baby”, hans hesa röst skickade gåshud över hela min kropp och utan att tänka en extra gång så gick jag sakta över till sängen igen.

”Now that´s my good girl” flinade han sexigt och drog en hand igenom sitt svarta hår. Jag hatade effekten han hade på min kropp, men jag skakade mer än vad jag trodde var möjligt. När jag nådde fram till honom tvekade han inte på att ta tag i min midja och dra ner mig i sitt knä. På några få sekunder var våra läppar sammankopplade och jag insåg att jag njöt av det. Trots att jag egentligen ville slå honom så kunde jag inte kontrollera min kropp. Jag lät honom resa sig från sängen, fortfarande med mig i sin famn innan han vände sig om och lät oss falla ner på madrassen. ”you´re so beautiful” stönade han mot mina läppar och jag slöt av njutning ögonen. Hans läppar lämnade min mun och jag gnydde lätt av tomheten, men fick annat att tänka på när hans läppar tog kontakt med min käke. Han sög, bet och slickade på den ömma huden samtidigt som han vandrade allt längre och längre ner. Hans läppar gled över huden som blottades av urringningen på t-shirten jag bar medan hans händer hade ett stadigt grepp runt min midja. En lång rysning for igenom min kropp när han närmade sig kanten av min bh, min kropp hade aldrig betett sig såhär förut. Hans händer lossnade från min midja och lekte lätt med tyget på min t-shirt. Jag drog nervöst efter andan när hans grova händer nuddade min bara hud i samma veva som han föste upp min tröja allt högre. När hela min mage var blottad och tröjan endast täckte över min bh placerade han en lös kyss vid mina revben. Han lirkade smidigt av mig tröjan och log brett när han såg min ljusrosa bh. ”Uhm Zayn, I don´t really know what we´re doing but i´m not ready to have sex..” mumlade jag generat och lade upp armarna över min mage. Jag hade inte visat mig så här naken inför någon annan förut, allt det här var nytt för mig.

”That´s okay love” viskade han hest i mitt öra och pussade min kind. ”Do you remember what we did at your place?” fortsatte han att viska i en förförisk ton. Jag svalde lätt och nickade. Jo tack, jag mindes mycket väl vad vi gjorde. ”We´re gonna do the same thing, just with less clothes” han mumlade fram det sista och lät sina läppar ta kontakt med min hud igen. Hans ord fick blodet i min kropp att rusa.

”O-okay” stammade jag och lät mina armar ligga raklånga längsmed min kropp, osäker på vad jag skulle göra. Jag behövde inte tänka mycket längre när Zayn flyttat sig från min hals och ner till springan mellan mina bröst. ”Oh my god” stönade jag lågt samtidigt som jag kände känslor fara omkring i min kropp, känslor som jag aldrig någonsin upplevt förut. ”Put your hands in my hair” mumlade han mot min hud men jag var för paralyzerad av njutningen för att förstå vad han sa. ”Baby, put your hands in my hair” upprepade han med ett stolt flin, det svinet visste precis vad han gjorde mot mig. Utan att ägna mer energi på att prata lät jag mina fingrar massera runt i hans hårbottnen och andades tungt ut när jag kände hans läppar på mig igen. Hans händer följde bandet på min bh och uppmanande mig till att lyfta upp ryggen ifrån madrassen. Jag kunde inte tro att det var sant, skulle jag verkligen visa mig halvt naken inför en kille? Hans fingrar bråkade med spännena på min bh innan jag kände hur den lossnade från min kropp. Jag grep i panik tag i bh:n, rädd för att den skulle åka av. ”Breathe baby” viskade han med ett retsamt flin och lirkade ner axelbanden för mina armar. Han tog tag i mina armar och flyttade dom så att dom inte var i vägen. I ren osäkerhet knep jag ihop ögonen i samma veva som jag kände hur det sista klädesplagget på min överkropp lyftes bort. Tystnaden skrämde livet ur mig, hade han ångrat sig? Jag kikade försiktigt med ena ögat och rodnade djupt när jag såg att hans ögon var fastklistrade på mina bröst. ”Jesus, you´re beautiful” mumlade han plötsligt och lutade sig ner för att sammankoppla våra läppar igen. Lättad över att den spända stämningen lättade en del lät jag mina händer leka med lockarna i hans nacke. Jag drog nervöst efter andan när jag kände hur hans händer vandrade ner, för att stanna ovanför mina bröst. Min rygg kröktes automatiskt och jag chockades över den exploderande känslan i min mage. Hans händer masserade omsorgsfullt min ömtåliga hud och våra läppar dansade tillsammans. Jag öppnade försiktigt ögonen när jag kände hans tunga smeka min underläpp. Om min mamma hade sett mig nu så hade hon gett mig utegångsförbud för resten av mitt liv, hon hade slagit mig till döds. Om hon visste att jag låg halvt naken och hånglade med samma kille som kidnappat mig två gånger så skulle hon flippa ur. Om hon bara visste att samma kille som hotat,skrämt och varit rent av elak just nu kysste sin väg ner mot mina brö- va? Jag öppnade förvånat ögonen och såg hur Zayn sög på huden vid mitt nyckelben.

”Oh god Zayn” stönade jag och lirkade ännu en gång fast mina händer i hans hår. ”You´re so good” mumlade han andfått och fortsatte att kyssa längre och längre ner. När hans läppar närmade sig mitt högra bröst så kändes det som om jag skulle kunna springa en mil. Mina ben brann, mitt underliv suktade efter honom på ett sätt som jag aldrig känt förut. Ett omänskligt ljud, ett ljud som jag inte trodde att jag kunde få fram lämnade min kropp när Zayn placerade sin mun över min bröstvårta. Han andades tungt och jag kände redan då hur mycket jag ville ha honom, trots att jag inte var redo att ge mig själv till honom än. Han böjde sig sakta ner och tog min bröstvårta mellan sina läppar, vilket fick mig att nästan gråta ut högt. Han masserade mitt andra bröst medan han ömt kysste och sög på mitt högra, sedan bytte han. Mina tår knöt sig och jag drog andfått och chockat upp hans ansikte i höjd med mitt. Han bar sitt välkända breda flin på läpparna innan han gav mig en lätt kyss. ”You´re amazing” viskade han lågt och satte sig sedan på knä. Jag lutade mig upp på armbågarna och tittade förvånat på när han tog tag i sitt skärp.

”What are you doing?” frågade jag oroligt och lade upp en arm för att täcka över mina bröst. ”Take it easy baby, i´m going to take my pants off. They kind of hurt you know” skrockade han och fick ett ännu bredare flin när han såg hur förvirrad jag var. ”You made me hard” förklarade han simpelt och skrattade hest när han i ett snabbt svep kastade iväg sina jeans på golvet. Jag stirrade imponerat på hans kompis som stretade emot det svarta tyget på hans calvin klein kalsonger. ”Like what you see?” skrockade han med sitt kaxiga flin och vickade på ögonbrynen. ”Oh shut it” skrattade jag generat och himlade med ögonen. Jag svalde högt när hans händer tog tag i kanten på mina mysbyxor och drog ner dom för mina ben. Jag kände mig så naken. ”Wow, you´re stunning” viskade han hest och strök sin hand längs med mitt lår. ”Can we please get under a blanket or something? I´m freezing” skrattade jag nervöst och nickade mot täcket som låg bredvid oss.

”Of course”. Han drog täcket över oss och lade sig mellan mina ben. Jag höll fortfarande en arm över mina bröst, något han genast märkte. ”You don´t have to hide yourself Samantha” mumlade han lågt och pussade mig lätt på läpparna. Jag nickade, som för att övertala mig själv och lade mina armar runt hans nacke i stället. Han drog försiktigt sina höfter mot mina vilket fick oss båda att stöna av njutning. Bara av att lyssna på ljuden som Zayn släppte ut fick min kropp att skaka. ”So good baby” stönade Zayn frustrerat och drog sina höfter mot mina om och om igen. Jag kände hur han hårdnade allt mer och mer mot min kropp och rodnade smått av den seriösa stämningen.

Vi låg under det vita täcket, halvt nakna och smekte varandras kroppar, helt borta i våran egna värld. En underlig men stark känsla byggdes upp inom mig och jag drog chockat efter andan när jag kände fyverkerier bryta ut i varenda millimeter i min kropp. Det svartnade framför ögonen på mig och jag kände hur min kropp blev alldeles slö. ”oh my god what happened?” frågade jag, nästan rädd och drog en hand igenom mitt hår. ”I just brought you to your first orgasm”

 


Oh my god. MIN DATOR FUNKAR FÖRSTÅR NI HUR LYCKLIG JAG ÄR JAG KAN SKRIVA IGEEEEEEEEEEEEEEEEEN.

Till dig som har bett om snusk de senaste kapitlen : Nöjd nu? ;) 

I can´t believe I wrote this.. Jesus christ *_*

Tycker att jag förtjänar rätt många kommentarer O.o

 



» Emma

Meeeeeeer

2014-01-12 // 21:51:56

Meeeeeeeer

2014-01-12 // 22:12:10

Lägg av.. Mer :(

2014-01-12 // 22:22:11

Mer bråk i den stugan :) mer försök av att rymma! Du vet :D kan inte vänta på nästa nu

2014-01-12 // 22:34:18

Meeeeer! OMG! Bästa ff någonsin:'D

2014-01-12 // 22:40:54

OMG! Denna novell ör helt AMAZAYN!! Meeeeeer! ily ❤️

2014-01-12 // 22:42:00

ASZGJKLKGFSAKAKDKDKF OMFG DU ÄR SÅ ÄCKLIGT GRYM PÅ ATT SKRIVA, HELT KÄR I DINA STORIES!!

2014-01-12 // 23:02:39

meeeer!!!

2014-01-12 // 23:17:25
» Karro

JDSFHJB THAT WAS AWSOME

2014-01-13 // 00:00:28

Nej dom får ju inte sluta där!!!!! Nej du får inte sluta skiva där!!!!! Snälla!! Jag betalar dig kvinna

2014-01-13 // 00:01:11

Kan du inte fortsätta i nästa kapitel

2014-01-13 // 00:01:58

Fortsätt med dirtyt i nästa kapitel

2014-01-13 // 00:09:22

NOOOOO!!! Det va sjukt bra!!! Men Liam är ju den bästa :'(

2014-01-13 // 00:09:55

OMG! Har längtat efter kap 23!

2014-01-13 // 00:12:37
» Steff

OMGOMGOMG <3

2014-01-13 // 00:18:18

Okej förlåt för att jag förstör stemingen jag blev lite förvirrad i slutet?? Hade dom sex eller inte kan du inte förklara det i nästa kapittel och fortsätta med lite dirty där typ att hon har en återblick på det!! Din novell är den bästa

2014-01-13 // 07:40:36

Kan du inte förklarar mer i nästa kapitel vad som hände ;) omg de bästa jag läst <333

2014-01-13 // 07:50:02

Så bra! Fortsätt med dirty i nästa kapitel för va ja förstod hade dom Inter ex ännu haha

2014-01-13 // 10:07:50

OM NÅGON ANNAN ÄN EMILIA LÄSER DETTA SÅ KAN JAG FÖRKLARA ATT DE INTE HADE SEX. HEJ EMILIA, DU VAR JÄTTEBRA SOM VANLIG HHAHAHAAJF SBDFJKVÖNZFK M

Svar: HAHAHAHHAAH TACK JENNY VAD SNÄLL DU ÄR JA PRECIS DE HADE INTE SEX DE HADE KUL
Emilia Andersson

2014-01-13 // 14:16:45
» Emma!

OH MY GOD I´VE MISSED YOU SO MUUCH! ;)

Jag är nöjd. Så jävla nöjd. Så nöjd att jag inte ens bryr mig om att jag trillade med skateboarden idag och skrapade upp knäna sjukt mycket.
You made my day.
Och skäms inte, Emilia. Det händer alla någon gång, hahahahaa ;). :D

Du är bäst.

2014-01-13 // 17:07:09
» L

Sjuuuukt bra!

2014-01-13 // 17:57:09
» Emma

MeeeeeeRa

2014-01-13 // 19:15:50

Men va så dom hade inte sex?! she is still a virgin ;) Liam ska ta den

2014-01-13 // 19:17:21
» ;)

Omajjjjgaaaaad ;) ;) ;) shiiiitt bästa jag läst

2014-01-13 // 19:19:17

Meeerr kvinna

2014-01-13 // 19:27:19

Meeer snusk och mycket bråååååk

2014-01-13 // 19:28:14
» Elma

SÅÅÅÅÅ BRAAA

2014-01-14 // 15:20:33

28 kommentarer borde väl räcka! Meeeeer! ❤️❤️❤️ ilysm

2014-01-14 // 20:58:23
» Julia

HOLY SMMAMAAMAMMAM JENFD DD

2014-01-15 // 16:54:37
» Livia

Meeeeeer!!! Mer snusk

2014-01-15 // 17:07:39

OMG ASDFGHJKL, MEEEEER!<3

2014-01-15 // 23:17:09
» Fanny

Uppdatera niuuuu grym du är! ((:

2014-01-17 // 16:43:55

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback