He´s Back ~ Chapter 19

Tidigare i He´s Back : 

”Shit, i need to go” fräste han argt och öppnade mitt fönster. Jag stirrade ut bakom honom i den kalla natten och rös, var han på fullt alvar dum i huvudet? Han kunde inte gå vid den här tiden, när det var så här kallt, i bara en skinnjacka? Jag visste innerst inne att han mycket väl kunde göra det, jag ville helt enkelt inte inse att jag ville att han skulle stanna. Innan jag hann säga något klättrade han smidigt ut igenom mitt fönster och landade med en lätt duns på gräsmattan.

Utan så mycket som ett ord till mig sprang han över gräset och in i träddungen, bort ifrån mig.

 
 
 

Wake up babe” viskade en hes röst i mitt öra. Jag fick sakta tillbaka känseln i min kropp och öppnade försiktigt ögonen. Harry låg lutad över mig och redan så här tidigt på morgonen fick han mig att bli knäsvag, trots att jag inte ens stod upp.

”It´s eleven in the morning and it´s saturday, so I figured we could do something fun?” sa han uppspelt och lade sig sedan raklång bredvid mig. Hans långa armar lirkade sin väg runt min midja innan han drog min kropp närmare sin. Jag grimaserade när jag kände smärtan i den nedre delen av min mage. Fan ta moder natur och hennes jävla metoder. Harry märkte att jag såg obekväm ut och lät mig genast få lite mer plats i sängen.

”What´s wrong baby?” frågade han försiktigt och strök en hand över min panna.

”Mother fucking nature decided to kill me by slowly distroy my inside, that´s what´s wrong” fräste jag irriterat men menade givetvis inte att vara arg mot Harry. När jag såg hans förvånade och samtidigt osäkra ögon skämdes jag över mitt uppförande. ”I´m sorry, I didn´t mean to snap at you”.

”It´s okay, I can´t say that I know how you feel ´cause I really don´t.. But if there´s anything I can do, tell me. Okay?” mumlade han tröstande och strök en hand över min rygg. ”A back massage wouldn´t be wrong” skrockade jag skämtsamt men lät ett lågt stön lämna min mun när Harry´s händer började röra sig över min rygg. ”Could you just wait a minute? I loved it but I want to go to the toilet”. Att jag var generad över det hela var någonting vem som helst kunde se, men att min mens var tvungen att komma samma dag som jag måste stanna här kunde ju inte bli mer perfekt. Lägg märke till sarkasmen i min röst, tack.

Jag gjorde i ordning det jag behövde göra i ordning innan jag låste upp badrumsdörren och gick ut till Harry igen. ”I´ve changed my mind” sade han bestämt och jag kände oron bubbla upp inom mig. Ändrat sig om vad då? Ångrade han att han frågade om jag ville bli hans flickvän?

”Don´t look so worried, i´ve changed my mind about today. I texted my sister and she told me that we should stay inside and watch a movie, or ten” skrattade han och kröp närmare slutet av sängen. ”What? I´m confused, why did you text her and ask he- oh my god Harry, did you ask her what to do because i´m on my period?” frågade jag generat och lade upp händerna för att dölja mina röda kinder.

”I may have done that.. But seriously let´s forget about her. I´ll bring some sweets and stuff from the kitchen while you pick a movie. sounds good?”, Harry reste sig ifrån sängen och pussade mig snabbt på kinden innan han försvann ut ur rummet. Jag försökte att hålla den irriterade sidan hos mig instängd, men hur lätt var det när dina organ sakta men säkert blev våldtagna? Fint uttryck.. mumlade min inre röst och jag hade i princip gjort vad som helst för att få strypa hennes o-existerande hals.

Jag tog upp fjärrkontrollen som låg slängd på hans säng och började bläddra igenom film efter film, alla verkade vara lika tråkiga. Min blick gled fram och tillbaka över de olika titlarna men stannade tillslut när jag valt att se Tangled. Harry får säga vad han vill men mitt beslut står fast. Jag startade filmen men pausade när den började, då Harry inte var inne i rummet igen.

Dörren öppnades på nedervåningen och jag drog nervöst efter andan när jag hörde Anne´s röst. ”She´s here?” viskade hon i ett misslyckat försök att vara tyst. Harry suckade lågt och började förmodligen gå mot sitt rum igen. Jag försökte att inte le allt för stort när jag hörde hur Anne praktiskt taget sprang efter sin son. Med en sista minuten blick i spegeln tittade jag upp mot dörren, som om jag vore förvånad, när de två gestalterna klev in i rummet.

”Hi dear, did you sleep here tonight?” frågade Anne glatt och ignorerade de dödliga blickarna hon fick av sin son. Jag lade en hårslinga bakom örat och försökte att inte skratta åt Harry´s min. ”Yes I did and i´m sorry if you don´t want me to do it again. It´s just that my mum worked late and forgot to leave a key so I had nowhere to go and Harry wouldn´t let me sleep in a motel and I jus-” Anne avbröt mig med sitt charmiga skratt.

”Oh dear, i´m absolutely fine with you sleeping here. As long as you kids stay safe than you can do whatever you want”. Ett högt stön hördes ifrån Harry samtidigt som han slog händerna för sitt ansikte. Det var rätt roligt för att vara helt ärlig, att se Harry så generad över sin mamma. Det var i princip något jag trodde var omöjligt, att en kille som Harry kunde skämmas över huvudtaget.

 ”Okay mum that´s enough, goodbye” sade Harry och knuffade lätt på Anne i riktning mot dörren. ”Bye kids” skrattade hon glatt innan dörren smälldes igen efter henne. Jag putade lätt med läpparna åt harry, ”You don´t have to be so mean to her”. Han himlade lätt med ögonen och drog upp ärmarna på sin tröja. Han placerade skålen med godis på det lilla sängbordet innan han slog sig ner på sängen, strax bakom mig.

”May I ask you to lay down?” frågade han artigt och bugade lätt med överkroppen, så som en gammal man skulle ha gjort. ”May I ask why?” svarade jag samtidigt som jag lade mig ner på mage, med huvudet vridet så att jag kunde se Harry. ”You asked for a massage, so that´s what you´re gonna get” flinade han och lät sina kalla händer ta kontakt med huden under min tröja. Jag rös tack vare kylan och lät mitt huvud falla ner mot det fluffiga täcket. ”You know you could press play, otherwise it will get quite quiet” skrockade Harry med sin basröst samtidigt som han sakta började dra sina händer upp och ner för min rygg. Jag räckte snabbt ut tungan, trots att Harry inte såg det, och tryckte sedan på play så att filmen startade. Harry´s enorma händer tog tag i kanten på min tröja och lirkade sakta upp tyget så att det vilade så högt upp det kunde komma.

”Can I take this off? You can still have it on you, but it will get easier if you´re back is bare” sa Harry och lät sina fingrar studsa på mitt bh-band. Jag bet tveksamt tag i min läpp och funderade på om det verkligen var värt det, tänk om Anne klev in? Som om Harry kunde läsa mina tankar skrattade han låg och lät sin röst fylla rummet, ”Don´t worry about mum, the door´s locked”.

”Okay then” fnittrade jag och försökte att inte tänka på gåshuden som genast kom när Harry´s händer nuddade min rygg. Han rörde sig bakom mig och innan jag hann reagera satt han på min rumpa, fullt upptagen med att massera min ömma rygg. Jag begravde ansiktet i täcket och suckade av njutning. ”This is life, gosh” mumlade jag mestadels för mig själv trots att Harry hörde.

 

 

Det var en typisk söndagseftermiddag och jag var som vanligt uttråkad. Jag lät min blick svepa fram över affischerna som hängde på affärens utsida medan jag sakta men säkert passerade dess budskap. Det var alltid olika, mer eller mindre intressanta, saker som täckte den svarta väggen. Mestadels bara skitsnack, men det var ändå intressant att läsa. Jag tittade framåt igen och log svagt när jag såg den knappt synliga bron en bit bort, skickligt gömd bakom trädens alla grenar. Just som jag var på väg att lämna de fula stenplattorna och kliva ut på den tomma gräsplätten knackade någon mig på axeln. Jag vände mig förvånat om och svalde ner den enorma klumpen i min hals när jag såg att det var Niall. Vi hade inte pratat sedan våran dejt och för att vara helt ärlig, jag var mer nervös nu än vad jag var innan. Vi kysstes, och tro mig när jag säger att det var den bästa kyssen jag någonsin fått, men betydde det lika mycket för honom?

”Mind if i walk with you?” frågade han glatt och jag rycktes tillbaka till verkligheten. ”Sure” svarade jag snabbt och tittade sedan ner i marken. Sure? Vad tänker du med? Ni har ingenting att prata om, det kommer bli jätte pinsamt och dy kommer göra bort dig, på så sätt kommer Niall aldrig mer vilja se dig, väste rösten i mitt huvud och jag knep ihop ögonen. Rösten hade rätt, vad tänkte jag med?

What´s so interesting that makes you so quiet?” frågade Niall nyfiket och drog tungan över sin läpp piercing. Hans hår var den här gången slingat med en blå färg. Harry hade förklarat att Niall tyckte om att färga sitt hår i olika färger, något jag fick bevittna allt oftare. Jag slet snabbt bort blicken då han lyckades göra mig stum och lekte med mitt hår.

”Uhm, nothing. Just thinking” förklarade jag och ryckte på axlarna. ”About?”. ”Us” svarade jag utan att tänka på vad jag sa.

”What? No i meant, uhm I meant like the USAA. You know united states, where fat people live” sa jag snabbt men knep ihop ögonen när jag insåg vad jag höll på med. USA? Fat people? Jag svor lågt åt mig själv och försökte att inte tänka för mycket på hur Niall skulle reagera.

”Fuck this, I want to kiss you”. Jag tittade på honom med vida ögon men hann inte reagera mycket mer innan jag kände hans mjuka läppar mot mina. Hans händer fann sin väg till min svank medan han drog oss närmare varandra. Våra kroppar stod pressade mot varandra och jag lät mina händer låsa fast sig runt hans nacke. När hans tunga gled över min underläpp backade jag blygt undan ifrån kyssen och gav honom ett osäkert leende.

”I have to go, see you at school tomorrow babe!” 

 


Jag har inte läst igenom det helt och hållet så jag ber om ursäkt för stavfel osv. Jag hoppas att ni tycker om kapitlet ((((:::::: 

Love uuu xx



ALLTSÅ ÅÅÅÅÅH DU ÄR SÅ UNDERBART GRYMT SÅ DU ANAR INTE JAG ÄLSKAR DIG OCH DINA HISTORIER, VILL HA MEEEEER NUUUUUU!!!!!! <3

2014-01-02 // 20:37:28
» Elin

Meer plz!!!

2014-01-02 // 22:58:10
» Julia

SÅ JÄVLA BRA

2014-01-03 // 01:30:09
» Emma!

"Hoppas ni tycker om kapitlet." Puöhh, du behövde inte ens fråga.
Du är ju för fan gudinnan på det här!

2014-01-03 // 07:10:36

såååååååååå grymt!

2014-01-03 // 15:39:31
» Steff

omg! Så grymt!

2014-01-03 // 16:20:18
» Emma

MeeeeeeeeeRra

2014-01-03 // 19:48:20

sjukt braa!

2014-01-03 // 22:06:43

Meeeeeer

2014-01-04 // 16:35:49

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback