He´s Back ~ Chapter 31

”Hello?” ropade jag osäkert och hängde av mig min jacka. Lägenheten låg i ett dystert mörker och jag kände hur min puls steg allt mer och mer. När jag tittade in i vardagsrummet så var jag tvungen att anstränga ögonen för att kunna se något över huvudtaget. En ihopsjunken figur satt i soffan med huvudet vilandes i sina händer. Cigaretter och ölburkar låg slängda bredvid honom och jag tog försiktigt ett steg närmare. ”Zayn?”. Han tittade upp på mig med sorgsna ögon och flera sår i ansiktet.

”Oh Samantha” 

 

 

Oh my god Zayn what happened?” frågade jag förskräckt samtidigt som jag skyndade mig över till honom. Jag lät min väska falla till marken och satte mig på huk framför hans kropp. ”You need to leave” mumlade han förstört och jag kunde känna alkoholen i hans andedräkt. ”Have you been drinking? Why and what happened to your face? Why do you look so sad? Did someone die?” frågade jag och ignorerade det han nyss sagt.

”Samantha, I want you to leave” sa han ännu mer bestämt och ställde sig upp. Jag svalde ner den obehagliga klumpen som vilade i min hals och grimaserade åt hans humör. ”Why do you want me to leave..?” frågade jag besviket men hade fortfarande inga planer på att gå hem. ”I want you to leave because I don´t want to see you, in fact I don´t want to be near you”, hans röst hårdnade och jag kände hur klumpen i min hals växte sig allt större.

”W-what?”. ”Just leave for fucks sake, I don´t wanna see you. Is that so fucking hard to understand?” röt han argt och jag skyggade skrämt tillbaka. Jag förväntade mig att han skulle be om ursäkt, eller åtminstone se ångerfull ut men allt jag såg var ilska. Han tog ett hotfullt steg mot mig och jag tog snabbt flera steg bakåt.

”Zayn you´re scaring me” sa jag osäkert och tittade upp i hans mörka ögon. ”Then.Fucking.Leave” fräste han och det var droppen för mig. Vad fan hade hänt med honom? ”You know what, I really thought you´d changed. But I guess the egoistic asshole still lives in you. Goodbye Zayn” sa jag surt,tog upp min väska ifrån marken och styrde stegen mot dörren. Plötsligt hördes en hög smäll bakom mig och jag vände mig förvånat om. Zayn stod lutad mot väggen med knytnävarna hårt knutna, som om de slagit in i tapeten. Sekunden senare sjönk han ihop och satte sig ner på knäna. Han lutade huvudet mot väggen och synen framför mig fick min mage att vrida sig.

”Zayn?” frågade jag, osäker på vad jag skulle göra. ”Please don´t go..” viskade han hest och tro det eller ej, hans röst var tjock av gråt.

”But you wanted me to leave, you told me that you didn´t want to see me..” sa jag förvirrat men gick ändå närmare hans ledsna figur. Plötsligt bröt han ihop framför mig. Han begravde huvudet i sina handflator och satte sig ner på rumpan med en duns. Hans kropp började skaka och först nu förstod jag att han grät. Zayn Malik, traktens tuffaste kille grät. Utan att tvivla på vad jag skulle göra skyndade jag mig fram till honom och lade armarna om hans sårbara kropp. Tårarna forsade ner för hans kinder medan jag försökte att lugna ner honom genom att stryka en hand över hans rygg. Han lutade sitt huvud mot min axel och drog snabbt ner mig i sitt knä. Fortfarande extremt osäker på vad som pågick fortsatte jag att stryka hans rygg och viska lugnande ord.

”I´m sorry” grät han hest och det tog allt i mig för att jag själv inte skulle börja gråta. Han såg så liten ut. ”I´m just afraid that your mum and Liam are right... I´m not good for you and both you and I know it” snörvlade han och drog händerna under sina ögon. Jag placerade mina händer på hans kinder och stirrade in i hans bruna ögon.

”Zayn..” började jag och såg till så att han lyssnade, ”.. I don´t care if you´re good for me or not. I love you and that´s all that matters. Screw mum and Liam, let them think what they want but I ain´t leaving you. Okay?” förklarade jag och såg ett litet, lättat leende träda fram över hans spruckna läppar. ”I love you more” skrockade han trött och visade på så sätt att han slutat gråta. ”I really didn´t mean what I said before, I hope you know that”, han vaggade min kropp fram och tillbaka och gnuggade sin näsa mot mitt nyckelben.

”It´s okay, you didn´t know what to do” svarade jag och pussade hans panna. Han log sött mot mig och skakade på huvudet. ”I don´t know what I did to deserve someone as you in my life” erkände han helt uppriktigt och uppmanade mig till att ställa mig upp, vilket jag gjorde. Han reste sig snabbt på fötter och innan jag hann registrera vad som hände lyfte han upp mig i sin famn. ”Can we cuddle in bed for a while?” frågade Zayn och gick bort till sängen. Jag nickade och höll ett stadigt grepp runt hans hals medan han satte sig ner på sin säng.

”I love you” viskade han och drog sin hand längs min kind. Jag log och kände hur mina kinder blev rödare än vanligt. Hans kinder vred mitt huvud mot honom. Våra blickar möttes samtidigt som våra läppar närmade sig varandra. I samma sekund som jag kände hans läppar mot mina exploderade fjärilarna i mage. Fan ta Liam, fan ta mamma, fan ta alla som hade något att säga om oss. Jag älskade Zayn och det var det enda som betydde någonting. Jag vände mig mot honom, med benen på varsin sida av hans kropp. Han lade en hand på min rygg och höll den andra vid min käke. Jag fördjupade kyssen och tog tag i Zayn´s stylade hår.

”mhm I love you” mumlade han mot mina läppar och jag drog lätt i hans hår som svar. Han var allt jag behövde. Hans hand som tidigare vilat på min rygg letade sig in under min tröja. Hans fingrar smekte min hud och jag kände hur gåshuden spred sig över mina armar. Zayn lade sig ner på rygg och drog ner mig med honom. Jag satt över hans midja och log generat mot honom. Han skrockade glatt åt min reaktion och tog tag i kanten på min tröja, för att kunna dra den över mitt huvud. ”You´re so beautiful” mumlade han så fort tröjan var av och drog händerna längs min nakna överkropp. ”It´s not fair if i´m the only one who doesn´t have a shirt on” viskade jag andfått och försökte att ignorera det faktum att mina kinder var lika röda som två övermogna tomater. ”I guess you´re right” flinade Zayn och lyckades på något snabbt sätt att vända oss, så att jag var den som låg underst. Jag backade upp så att jag kunde lägga huvudet på kudden medan Zayn drog sin t-shirt över huvudet. Det var inte så att jag inte hade sett hans kropp förut, men jag blev lika mållös varje gång jag såg honom utan tröja.

”Like what you see?” skrockade han hest och när jag insåg att ett litet tält började synas i hans mysbyxor blev hela mitt ansikte rött och supervarmt. ”Breathe baby, you´ve done this before” sa han lugnt och klättrade upp i sängen igen. Han särade försiktigt på mina ben och lade sig emellan dom, med armarna på varsin sida av min överkropp.

I´m so happy that you´re mine” mumlade han och kysste mig snabbt på munnen. Jag putade besviket med läpparna när jag inte längre kände hans läppar mot mina. Men min besvikelse försvann lika fort som den kommit när hans läppar i stället tog kontakt med min käke. Jag slöt ögonen av njutning och lät honom utforska min hund med sina läppar och sin tunga. Han fortsatte längre och längre ner och stannade upp först när han nådde kanten av min bh.

”Let´s get rid of this” mumlade han långsamt och bad mig lyfta upp ryggen en bit ifrån sängen. Jag gjorde som han sade och lät honom knäppa upp min bh. Allt som existerade i mitt huvud var att jag älskade Zayn. Han var allt som existerade i min värld just nu. Jag märkte inte ens att han slängt iväg min bh och fortsuttit med sina kyssar. Mina händer fann hans hår och jag masserade lätt hans hårbottnen samtidigt som han placerade öppna kyssar över min hud. Han vandrade längre och längre ner tills han stötte emot tyget från min kjol. Jag drog upp honom mot mig igen och nickade mot hans mysbyxor. I ett svep drog vi av oss byxorna och låg tillsist i endast underkläder. Jag kände spänningen stiga och tog ett djupt andetag för att lugna ner mina nerver. Zayn märkte att jag var nervös och lutade sig över mig ännu en gång för att sammankoppla våra läppar, som vid det här laget svullnat av allt kyssande. Jag lät ett lågt stön lämna min kropp när Zayn bet tag i min underläpp och lät sedan sin tunga utforska min mun. Jag tog tag i hans hår ännu en gång och försökte att hålla min kropp i styr, men det var svårare än vad jag trodde att det skulle vara.

Za-zayn.. Baby I want you” stönade jag utan att riktigt tänka på vad det var jag sagt. Zayn stelnade till över mig och hans andetag blev tyngre. ”Are you.. are you sure? I don´t want you to do anything you´ll regret” sa han oroligt och jag log åt hur mycket han brydde sig om mig. Jag bet tag i min underläpp och nickade.

”I´ve never been this sure about anything before” viskade jag hest och drog ner honom mot mina läppar. ”I love you, remember?” påminde jag honom om och leendet som växte på hans läppar kunde förgylla ett helt liv. Just nu var han den största källan till att jag kände mig hel och lycklig. ”This will be a night you won´t be able to forget” viskade han hest och kysste huden strax under mitt öra. ”I trust you” fnissade jag och lade upp armarna om hans breda nacke. Hans händer tog tag i mina trosor och började sakta dra ner dom längs med mina ben. Jag rodnade som en idiot, här låg jag spritt språngande naken framför killen som fick mitt hjärta att slå tio tusen gånger fortare.

”No need to be embarrassed love, you´re wonderful” mumlade Zayn stöttande och lade en hand på mitt lår. Jag tog ett djupt andetag och försökte att stänga ute alla onödiga och förvirrande tankar. ”you sure you want this?” frågade han ännu en gång samtidigt som han drog av sig sina svarta kalsonger. Hans penis slog upp mot hans mage och storleken på mina ögon fördubblades. Han log stolt åt reaktionen han fick innan han sträckte sig över till sitt nattduksbord och öppnade lådan. Ut ur den tog han fram ett silvrigt litet paket, och det behövdes inget geni för att lista ut vad det var för något. Min puls var uppe i min hals när jag insåg att jag faktiskt var på väg.. på väg att ha sex. I hela mitt liv så hade jag haft tanken ”Jag vill inte ha sex förrän jag hittar den rätta” och nu ligger jag här, på väg att ha sex med killen jag älskade. Zayn var på väg att öppna munnen och fråga om jag inte hade ångrat mig, men jag avbröt honom.

”Don´t you dare ask if I want this, cause I do. Okay?” sa jag snabbt vilket gjorde att Zayn skrattade åt min nervösa och nästan skakiga röst. Han lade sig till rätta mellan mina ben och jag svalde ljudlöst när jag kände hans kompis mellan mina ben. Det var nu det gällde. ”Just relax baby girl” uppmanade Zayn och lade bort en hårslinga som hamnat i mitten av mitt ansikte. ”okay” andades jag nervöst ut och lade upp armarna om hans nacke ännu en gång. ”Okay, here we go..” mumlade han ansträngt samtidigt som han sakta trängde sig in i mig. Jag bet tag i min underläpp och försökte att hålla mig själv lugn. Smärtan dunkade där nere men det var inte så illa som folk hade beskrivit det.

”You´re so good baby” viskade Zayn när han var inne hela vägen. ”God I love you so much” och ”You´re amazing” var de få ord som upprepades när vi kom in i vår rytm. Jag lät mitt huvud falla tillbaka mot den vita fluffiga kudden och njöt av varenda sekund som Zayn var inuti mig. Det var den bästa känslan jag någonsin känt.

Min kropp hamnade i någon trans och allt som existerade i mitt huvud var Zayn,Zayn och Zayn. 

 


Oh my god.... Gud mina kinder är lika röda som två övermogna tomater, jag tror att jag dör.. Det finns inget värre än att skriva sånt här, blah. Hahaha läser det hällre än skriver helt klart.

 

Jag har inte läst igenom det, då jag skulle dö för mycket, så jag ber hemskt mycket om ursäkt om det är stavfel eller konstiga meningar. Men well, I hope you liked it anyway! (Tycker att jag förtjänar rätt många kommentarer ) ;)xx



» Fanny

Asså omg du är för bra! X ^.^

Svar: Du är för bäst! :D x
Emilia Andersson

2014-02-10 // 21:49:51

HFSHGADGSFGDHJKLKJHGHAGFDFDHGGFDSGISGHLDAGALADHJGALJGHALGD OMFG SÅÅÅÅ BRAAA

2014-02-10 // 22:00:10

Feeeelsssss...

Så braaaaaaaaaaaaa <3

Svar: Taaack :*D<3
Emilia Andersson

2014-02-10 // 22:03:36

OMG ASJDHKAJSDLASKD

2014-02-10 // 22:10:40
» Julia

OFMOFOMFGOMFGOMFGOMFGOMG DÖÖÖÖR HERRE GUD

2014-02-10 // 22:15:19

GAJXJAKFKKEKGLSLFKCKWBGBLWNKJKZKW MER DET VAR SÅ BRAAA OMG OMG MER NUUUU

Svar: ASDFGSDG :'DDD
Emilia Andersson

2014-02-10 // 22:24:07
» Emma

Ghulfsrukbgr dör så bra är du på att skriva älskar det!

2014-02-10 // 22:29:05

Bästa någonsin! ( Ta inte för givet att jag bara läser dirty xD ) men sjukt enormt bra!!:DDDDDD

Svar: Hahaha tack! :DDD
Emilia Andersson

2014-02-10 // 22:31:05

OMG MERA!!!

2014-02-10 // 22:35:06

Hahaha åh vad du är underbar!! :D
Helt sjukt bra som vanligt!! :D <3

Svar: Taaack! :'DDD<3
Emilia Andersson

2014-02-10 // 22:41:54

OMG. Vad bra!

2014-02-10 // 22:59:20

Ja dör

2014-02-10 // 23:13:31

Suuuuuper bra!!:)

2014-02-11 // 02:36:10
» Saga

Sjukt bra!!<3

Svar: Tack så mycket! :D<3
Emilia Andersson

2014-02-11 // 07:25:14

OMFG MER

2014-02-11 // 08:17:47

Bästa :) bästa bästa bästa bästa!!!! Käääärlek

Svar: Taaack :''DDDD
Emilia Andersson

2014-02-11 // 12:21:47
» Emily

Kär i din novell underbart helt fantastisk

Svar: Tack så fruktansvärt mycket! :')
Emilia Andersson

2014-02-11 // 12:27:50
» Emma!

Oh maj God.
Jag är röd o blöt o nu skäms jag över min kommentar, så bara ignorera den och gå vidare.
You go girl, du är verkligen bäst. No need to be ashamed! ^^

Svar: Hahahahahahahah gud jag älskar dig! x
Emilia Andersson

2014-02-11 // 14:50:07
» Karro

Ojojoj (; meerr

2014-02-11 // 16:44:31
» Emma

meeeera!

2014-02-11 // 20:48:12
» Elma

OMFG SÅ BRAAA

2014-02-11 // 22:40:57
» Emma!

Var tvungen att kommentera en gång till. ^^

Aaaaannnd IIIIIIIIIIIIIII will, Always love yooooou, uuuh, and your fan fictions...
*host jag kan ju sjunga* *host*. <3

2014-02-12 // 17:22:20
» L

Asbra!

2014-02-13 // 16:37:53

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback