He´s Back ~ Chapter 4

 
 

Det var måndag igen, vilket innebar skola i fem dagar fram över. Något jag inte direkt såg fram emot. Jag skyndade mig fram igenom korridoren och försökte att stänga ute de brinnande blickarna. Rykten spred sig snabbare än lössen på den här skolan och just nu kändes det som om hela världen visste om vad som hade hänt. Folk viskade bakom min rygg, omedvetna om att jag hörde allt dom sa.

”That´s her”

”She slept with zayn”

”They kissed”

”They had sex in the corridor”.

Jag rynkade äcklat på näsan och skyndade mig förbi de irriterande eleverna. En svag lättnad for igenom min kropp när jag såg dörren intill matsalen, en lättnad som försvann lika snabbt som den kommit. En hög smäll ljöd igenom korridoren och det blev dödstyst. Zayn och hans två kompanjoner klev ut ur klassrummet närmast matsalen och flinade åt de skrämda eleverna. Den ena av dom hade blont hår med en brun utväxt. Hans nacke visade upp en tatuering som sträckte sig ner under materialet på sin hoodie och han han hade flera piercingar i ansiktet. Näst intill honom gick en brunett med ruffsigt hår. Den öppna halsen på hans t-shirt avslöjade en hel del tatueringar, och precis som den blonde så hade han här också piercingar i ansiktet. Jag svor lågt för mig själv och gjorde mig så liten som möjligt bakom vem det nu var som gick framför mig. Min blick var fastklistrad i marken och jag försökte gömma mig bakom mitt hår. Plötsligt stannade allt upp och jag slog huvudet i något, eller i någon. Jag tittade förvånat upp och rynkade på ögonbrynen när jag såg hans bruna ögon.

”Get out of my way, bitch” röt han argt och all nervositet rann ur min kropp. Det var ju han som ställde sig framför mig? ”You´re the one who walked in front of me, so it´s you who should move” sa jag envist och korsade armarna över mitt bröst.

”Exscuse me? Do you even know who i am?” frågade han med ett retsamt flin och böjde sig ner, då han var mycket längre än mig. ”Yep, you´re an ass” svarade jag simpelt, vilket fick hans blonda kompis att skratta.

”Shut up Niall” fräste Zayn irriterat och lutade sig ner mot mitt öra. Så det var Niall han hette? Zayn tog tag i mitt hår och föste undan det ifrån den ömma huden. Jag försökte att schasa iväg hans hand, men misslyckades. Hans kompis, vid namn Niall, klev upp bakom mig och innan jag hann reagera var mina armar fast i hans grepp bakom min rygg. Zayn fnös besviket när han såg det tjocka lagret av brunkräm jag använt för att försöka dölja sugmärket.

”Aw baby why did you do that? It looks so good on you and besides, it shows everyone that you´re mine” flinade han och drog tummen över den ömma huden, utan att bry sig om att jag fick ont. Jag försökte att rycka loss mina armar från Niall´s grepp, vilket jag lyckades med. Något Zayn genast märkte och placerade därför en hand vid min svank. Han lät sina läppar ta kontakt med den redan ömma huden och min kropp skrek av ilska. Hans hand vandrade ner och grabbade tag om min rumpa, fullt medveten om att alla i hela korridoren kunde se oss. Jag knuffade så hårt jag kunde bort Zayn ifrån mig själv och skyndade förbi honom.

”You´re disgusting Zayn!” skrek jag ilsket och smällde upp dörren in till matsalen. Elever vred sina blickar mot mig och lika så mina kompisar. Felicia räckte upp handen för att visa vart dom satt, men sänkte den förvånat när hon såg min ilskna min.

”Woah what happened to you?”. ”Zayn happened” fräste jag och drog en hand igenom mitt hår. ”again? What did he do this time?” ”He´s acting like a fucking dick and like that´s not enough he touched my bum!” muttrade jag argt och fortsatte att dra en hand igenom mitt hår. ”Sama..” började Emmie men jag fortsatte att babbla.

”He´s a freak, i swear to god he´s a psycho and i´ve never hated anyone as much as i hate him..” någon knackade mig på axeln och jag vände mig argt om ”..what?!”. Jag tystnade i samma sekund som jag mötte hans ögon.

”What the fuck do you want?!”, jag höll på att svimma av ilska. ”You know that i want you baby, but right now i´m going to eat my lunch at your table” sa han simpelt och slog sig ner bredvid mig. Jag stirrade på honom med vidöppna ögon. Är han på riktigt?

”Are you serious?” frågade jag chockat och fick gripa tag i bordskanten för att inte kasta mig över honom. ”Why wouldn´t i be?”. Innan jag hann svara så gjorde två välbekanta röster oss sällskap. Niall och den brunhåriga pojken, som jag inte visste namnet på, slog sig ner bredvid oss. ”Hello ladies” sa pojken utan namn och lät blicken glida fram över oss. Jag vred mig obekvämt på stolen när hans blick dröjde kvar vid mig.

”Louis stop staring, you know she´s mine” varnade Zayn snabbt som tydligen sett att Louis hade stirrat på mig. Så Louis var hans namn? ”I´m sorry mate, she just look so delicious” flinade han och stötte sig armbåge mot Zayns.

“I know, i´d rather eat her as lunch” skrockade han och blinkade åt mitt håll. Jag ställde mig äcklat upp ifrån stolen. ”You´re disgusting Zayn, fuck you” fräste jag argt och försökte sträcka mig efter min bricka. Niall skrattade vid Louis sida och höjde gillande på ena ögonbrynet. ”Wow girl you know how to get in trouble” flinade han innan han återgick till sin mat. Jag tänkte precis fråga vad han menade, men hann inte längre innan Zayn tog tag i sitt glas. Allt gick så fort men samtidigt så extremt långsamt. Han hällde vattnet över mig och vände sig sedan om för att ge Louis en high-five. Min tröja blev sakta genomskinlig på grund av vattnet och jag var väl medveten om att i stort sett hela matsalen stirrade på oss. Alexandra reste sig snabbt ifrån bordet och systrarna följde med.

”let´s go” viskade hon och vi skyndade oss alla fyra ut ur den numera skrattande matsalen. ”Here you go”, Emmie räckte över sin kofta och jag drog den tacksamt runt min bara överkropp. Min vita t-shirt var inte längre något klädesplagg utan bara något genomskinligt som satt fastklistrat mot min hud.

”I´m going home, i don´t have any important lesson today and i won´t stay here in this. Thank you for helping me” suckade jag och tog ut min väska, samt min jacka ur skåpet. Alexandra drog in mig i en snabb kram och Felicia och Emmie härmade henne strax där efter. Jag vinkade hejdå till dom inan jag vände på klacken och gick ut ur skolans byggnad. Kylan slog emot min blöta kropp och jag drog jackan tätare kring mig själv.

Jag hatar dig Zayn


Kapitel 4 damer och herrar! Det är lite kort, i know men det kommer ett längre kapitel i morgon!

Vad tycker ni? ^^ 10 kommentarer till nästa! xx

 



» Emma!

Oh. Shit.
Alltså du fattar inte hur glad jag blir när jag går in på bloggen och ser att du lagt upp ett nytt kapitel. Satt för mig själv och muttrade när jag skrev in bloggadressen för jag trodde jag skulle bli besviken ännu en gång, men sedan dog jag! Åååååh du är bara bääääässsssttttt alltså.

Längtar tills imorrrrrrrnnn!

2013-11-24 // 16:43:54

more :DDDDDDDDDDDDDDDD

2013-11-24 // 16:52:53

Åhhh sjuuukt bra, meeeeera!

2013-11-24 // 17:12:40
» L

👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏

2013-11-24 // 17:14:07

more!!!! :D<3 love it!

2013-11-24 // 17:34:41

Feels

2013-11-24 // 18:20:41

HolyMudderfuckershitomggivememore

2013-11-24 // 18:47:55
» Hanna

SÅ SJUKT BRA!!!! Mera :))

2013-11-24 // 19:03:45
» HJ

MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-11-24 // 19:03:45

gud vad jag blir glad. man har en hatkärlek för zayn! dem måste typ träffas utanför skolan också. Eller whatever, bara dem har mer än ett eller två små möten är jag fett nöjd!

2013-11-24 // 19:50:09
» Julia

OMG JAG ÄSLAKR DET

2013-11-24 // 19:51:19

såååååå bra

2013-11-24 // 20:16:29

OMG! så bra!! nu måste han typ åka hem till henne och förfölja henne så dom möts mer!!

2013-11-24 // 20:56:53

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback