Fallen Angel - Chapter 31

That was so not funny!” tjöt jag i en hes viskning.

"yes it was" skrockade han och jag sparkade iväg mitt ben mot honom. Jag verkade ha träffat eftersom att han släppte ut ett omänskligt läte och höll sig för sitt lår.

”Watch it” fräste han surt och jag drogs chockat tillbaka till kanten av min säng. Det var längesen jag såg skymten av den gamla Zayn och jag gillade definitivt inte attityden han använde. En aning skrämd drog jag mig själv bakåt mot väggen och drog upp täcket till midjan, något Zayn direkt la märke till.

”Keely.. i didn´t mean to snap at you” mumlade han och satte sig försiktigt ner vid mina ben. Jag bet tag i min underläpp och nickade.

I mean it, you can slap me if you want” bad han dumt nog och lutade sig framåt med sitt ansikte. Jag kunde inte låta bli att släppa ut ett litet fniss åt hans barnslighet.

”I would never slap you.. i think” flinade jag och kände mig lugnare när han verkade ha lagt beslag på den gamla Zayn. Han log åt sin vinst och hoppade närmare mig.

”Now.. i got pretty upset when i first saw your message.. But i understood when i saw that your mother wrote that. Not you..” Han pustade ut och kikade mot min dörr. Han gick smygandes fram till dörren och vred om den silvriga nyckeln som satt fast i mitt lås. Jag följde honom med blicken och tittade på honom med höjda ögonbryn när han gick tillbaka mot min säng.

”So i guess i have to sneak around to be with my girl” Mitt inre började rusa när han uttalade ”my girl” och jag fick vända ner ansiktet i kudden för att dölja det enorma leendet som växte sig fram över mina läppar.

”Don´t be shy babe” skrockade Zayn samtidigt som en tyngd slog sig ner vid mina ben ännu en gång. Jag kikade ner på honom med rosiga kinder och log när han drog sig upp mot mig och la sig ner.

”I missed you though” mumlade han när han lagt sina armar tryggt runt min midja.

”Yeah i missed you too, all these.. five hours?” skrattade jag och drog in hans unika doft.

”sch you´re ruining my moment”. Jag kunde känna hur han log mot mitt hår där han låg nergrävd vid min nacke.

”You smell good” mumlade han plötsligt och lutade sig bakåt.

”Why thank you” fnittrade jag och tittade upp på honom under mina svarta ögonfransar. Då slog det mig, jag var ju osminkad och såg förmodligen ut som ett troll. Mitt hår såg för förhoppningsvis någorlunda bra ut.

”Oh my god” tjöt jag tyst och täckte för mitt ansikte. Zayn skiftade sin plats bredvid mig och lyfte bort mina händer ifrån mitt ansikte. Jag knep fortfarande ihop ögonen och försökte få loss mina händer ur hans grepp.

”What is it?” frågade han oroligt och höll ett stengrepp runt mina handleder.

”I have no make up on..” mumlade jag generat eftersom att det lät som om jag var någon diva med tre ton smink. Greppet runt mina handleder släppte och jag kisade försiktigt upp för att se Zayn stirra på mig. ”What do you mean?” frågade han förvirrat.

”I look like a pig” suckade jag surt och tog närmaste kudde för att täcka för mitt ansikte, men hann inte så långt. Zayn grep återigen tag i mina handleder och låste fast dom över mitt huvud medan han klättrade upp så att han satt gränsle över min mage. Fjärilarna blev lite vilda när jag insåg vår position och en djup nyans av röd spred sig över mina kinder när jag höll stängda mina ögon.

”Open your eyes Keely” beordrade Zayn men jag fortsatte med att knipa igen dom.

” listnen to me, you´re the most beautiful creature i´ve ever seen so don´t you dare say these things about yourself. You look like an angel babe” Rodnaden minskade ju inte direkt av hans ord, därav ökade min självsäkerhet.

”Stop being so adorable” mumlade jag tyst och kikade upp på honom igenom högra ögat.

”Adorable?” fnös han skämtsamt och placerade händerna vid min midja. Mina ögon vidgades när jag insåg vad som skulle komma. ”I´m handsome and sexy” flinade han och grävde in fingertopparna i min midja. Jag skakade frenetiskt på huvudet och försökte hålla inne mitt skratt.

”Say it” varnade han retsamt och rörde smått på händerna. Jag skakade återigen på huvudet och tjöt till när han började kittla mig. Min kropp vred sig under hans händer och tårarna började byggas upp i mina ögon.

”St..stop it.. Za..zayn!” skrek jag och vi båda reagerade vid samma sekund. Jag knep nervöst ihop munnen till ett smalt sträck och lyssnade spänt på ljud ifrån nedervåningen. Ingenting hördes och jag pustade ut.

”You´re so cute” mumlade Zayn och lutade sig ner över mig balanserandes på sina händer. ”We almost got caught!” frustade jag och fnös åt hans beteende.

”Ow come on babe” skrattade han tyst och la sig ner över mig, utan en vidare tanke på att han var dubbelt så stor.

”Can´t..breath” stönade jag under hans kropp och pressade handflatorna mot hans bröstkorg.

”you´re so sexy when you moan like that” retades han och började röra sin nedre halva mot mitt lår. Jag spärrade upp ögonen och började skratta utan kontroll. ”Zayn get off me” lyckades jag få fram bland allt skratt och suckade av lättnad när han rullade av mig. Han la sig ner på rygg bredvid mig och vred huvudet åt mitt håll.

”I´m glad i met you” sa han plötsligt och la ena armen över min midja. ”Believe it or not, me too” suckade jag och la mig närmare hans muskulösa kropp. Zayn drog sin hand längs mitt hår och strök bort en slinga som fallit ner i mitt ansikte.

”You need to sleep babe” mumlade han mot mitt öra och la armarna runt min midja. ”Goodnight” viskade jag och placerade en lös kyss mot hans axel. Hans hand gled sakta upp och ner för min rygg och jag kände tryggheten ligga över mig.

"I´m still very very handsome and sexy" skrockade Zayn innan  andetag blev djupa och hans rörelser domnade bort. Jag kikade upp på honom och log åt hur avslappnad han såg ut. Med Zayn sovandes vid min sida kunde jag säkert falla in i en djup sömn.

 


Aw lite sådär lagom sött, vad tycker ni? Kommentera! x 



ÅÅÅ SNÄLLA KAN VI INTE FÅ ETT TILL KAPITEL IDAG!!!!!!???? JAG ÄLSKAR DEN!! <3

2013-05-11 // 20:55:08
» Julia

Så gulligt!x

2013-05-11 // 22:40:49

Så himla awesome och så jävla bäst! xx

2013-05-11 // 23:11:26

Så himmmmmmmllllllllaaaaaa braaaa! Så söta är dem! Vill ha meeeer! Xx

2013-05-12 // 09:59:28
» Sofia

Såååå jävla bra!!!!

2013-05-12 // 15:13:30
» Ida

Hej! Verkligen fin blogg och du skriver verkligen bra! :)
Gör du designer till andra bloggar? Isåfall skulle jag vara intresserad! ;D
Kram Ida <3

2013-05-12 // 17:45:05
» Jenny

AAAAAAAWWWWWWWWWW :')

2013-05-13 // 16:33:03

När kommer nästa? :)

Svar: Nu ;)
Emilia Andersson

2013-05-14 // 21:25:11

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback