Fallen Angel - Chapter 27

Först av allt, om du är känslig för sexuella handlingar osv så kan du lika gärna hoppa över kapitlet. För det här mina vänner, är ren snusk. Jag är jätte nervös och rodnar som en idiot, det lär ju inte bli lätt att plugga matte efter att publicerat det här.. Okej, ha en trevlig lässtund och mobba mig inte om det är några fel i texten. Usch och fy fan för det här. 

 

Till min besvikelse lutade hon sig efter ett par minuters hånglande bakåt, kippandes efter andan. Jag höll bestämt händerna runt hennes midja och vägrade låta henne glida ner ifrån mitt knä.

”Harry, the movie” gnällde hon med ett lätt skratt och lutade sin panna mot min bröstkorg.

”Come on, i´m horny” suckade jag och drog cirklar längs hennes rygg. Hon skrattade till och höll sig för munnen vilket fick mig att rynka på ögonbrynen.

”It´s not fun” stönade jag och knuffade ner henne ifrån mitt knä. Jag la mig raklång i sängen och försökte ignorera den irriterande bulan som växte sig större innanför mina för tighta kalsonger. Jag slöt ögonen och tryckte närmsta kudde för mitt ansikte. Plötsligt sänktes ljudet ifrån teven och jag var precis på väg att se efter vad Ellinor gjorde när min tröja lyftes upp i höjd med min bröstkorg. Jag drog efter andan igenom sammanbitna tänder när hennes kalla händer la sig vid min navel. Jag lyfte försiktigt bort kudden och såg henne sitta gränsle över mina ben, hon lutade sig framåt och placerade små kyssar ifrån mina revben ner mot min navel. Min hud knottrade sig och jag kände hur mitt behov att få av mig kläderna blev starkare. Hennes mjuka läppar lämnade ett spår av kyssar längs med min navel och tog slut när hon kom fram till tyget på mina mysbyxor. Hennes händer låg fortfarande kvar vid min mage och hon drog sakta naglarna längs min kropp och hakade fast dom i kanten på mina mysbyxor. På ett smidigt svep drog hon ner mina gråa byxor och lät min erektion trycka mot tyget på mina svarta kalsonger. Hennes ögon vidgades en aning när hon skådade min manlighet, jag sträckte mig efter hennes darrande händer och log mot henne. ”You don´t have to” mumlade jag och drog ner henne mot mina läppar. Hon nickade smått och placerade en lätt kyss vid min mungipa.

”I want to” Hon tog ett djupt andetag och hoppade bak så att hon satt vid mina ben igen. Hon hakade fast sina fingrar vid tyget på mina kalsonger och drog plågsamt långsamt ner dom. Jag släppte ut ett stön när jag kände friheten i min kropp och skulle inte bli förvånad om Brody och dom hörde oss. Mig,än så länge. Ellinor lät sina fingertoppar glida ner mot mitt pulserande skaft och tog försiktigt det i en av sina händer. Jag blundade och bet tag i min underläpp när hon började röra sina händer fram och tillbaka. Efter bara några sekunder gick det för mig och jag kände hur det svartnade för ögonen.

”Oh god..” andades jag tungt och drog handen över min numera svettiga panna. Ellinor sög av sina fingrar en efter en och släppte aldrig mig med blicken.

”My turn” flinade jag och var på väg att byta position när hon höll mig nere.

”I´m not done yet” Jag drog chockat efter andan när hon lutade sig ner mot mitt kön och blåste ut kall luft över det. Hon tog ännu en gång tag med sin ena hand och förde sina läppar närmare min erektion. Jag grep tag i lakanet när hennes tunga drog sin väg längs underdelen av min penis och lämnade ett spår av behov efter sig. Hon tog långsamt den mellan sina läppar och lät sin tunga glida runt min topp. ”mmm” mumlade hon och tog in ännu mer av mitt stånd i hennes vackra mun. Mina ögon var fortfarande stängda och min andning hade blivit betydligt tyngre. Det svartnade inte långt efter för mina ögon igen och jag visste att jag hade fått orgasm för andra gången på den här korta stunden. Jag öppnade ögonen och såg hur Ellinor satte sig upp och slickade sig om munnen.

”Oh my god you´re so sexy” stönade jag och drog ner henne mot mig. Hon släppte ut ett högt fnitter och placerade en lös kyss på mina läppar, väl medveten om mitt kön som trycktes mot hennes lår.

”But now.. i´ts my turn” flinade jag och vände på oss så att hon låg under mig. Jag låg mellan hennes ben, armarna på vardera sida om hennes huvud och lutade mig ner mot hennes hals. Jag lät mina läppar snudda vid hennes känsliga ställe, där hakan möter hals och fortsatte att kyssa henne ner mot urringningen på hennes tröja. Mina läppar lämnade en slarvig kyss vid springan mellan hennes bröst och hennes händer fann genast vägen till mitt hår. Ett finurligt leende speglade sig på mina läppar när jag drog ner hennes tröja en aning och blottade mer av hennes underbara bröst. Jag kysste längst med kanten på hennes bh och kände hennes grepp i mitt hår hårdna ju närmare jag kom bröstvårtan. Hon släppte ut ett högt stön när jag lät mina händer treva upp längs hennes midja för att sedan greppa tag i hennes tröja och dra av den. Jag stirrade ner på den vackra varelsen under mig och placerade en kyss vid hennes navel. Mina händer drog smidigt av henne mysbyxorna och lät henne ligga i sina matchade underkläder under mig. Jag kan inte fatta att hon var min, och bara min.

”Harry” mumlade hon med stängda ögon och lyfte upp sina höfter mot mig. Jag flinade snabbt och lät mina händer vandra längs med hennes lår tills jag fann troskanten. Hon vred sig under mig och tog tag i närmaste kudde för att dölja sitt ansikte. Jag lyfte genast bort kudden igen och gav henne en kyss på näsan.

”I want to see that beautiful face of yours” hon öppnade ena ögat för att le mot mig samtidigt som jag föste undan hennes trosor och smekte hennes ömtåliga ställe. Hon stängde genast ögonen igen och gnydde vid min beröring. Jag hade ena handen i hennes hår, placerade kyssar över hela hennes ansikte medan jag lät mina fingrar finna sig fram mellan hennes ben.

 

Ellinor´s point of view

Så fort ett av hans långa fingrar gled in i mig släppte jag ut ett högt stön och spände fast tårna i lakanet. Känslan gick inte att beskriva, det var så mycket på en och samma gång. Jag bet tag i min underläpp och slappnade av medan han sakta lät ännu ett finger glida in i mig.

”good girl” mumlade han och placerade ännu en kyss strax ovanför mitt högra bröst. Efter några minuter så började min kropp skaka, alla muskler spände sig och jag lät flera stön slinka ur min mun.

”That´s right baby” viskade Harry uppmanande och började pumpa sina fingrar fortare inne i mig. Harry hade blivit minst lika upphetsad av det här som jag. Min kropp slutade skaka och jag slappnade av samtidigt som en våg gick igenom min kropp. Jag öppnade trött ögonen och gnydde till när Harry drog ut sina fingrar, tomheten slog emot mig. Han upprepade samma sak som jag gjort och sög sakta men säkert av alla fingrarna innan han smackade med läpparna.

”I want to taste you properly” mumlade han och var på väg ner mellan mina ben ännu en gång, men jag stoppade honom.

”Nah, we´ll save that for another time” skrattade jag och rodnade svagt när han närmade sig med sitt ansikte. ”Okay kitten” viskade han och gned lätt sin näsa mot min. Jag log mot honom och gav honom en lätt kyss, han reste sig upp och plockade upp sin plånbok ifrån sängbordet. Han drog upp en silvrig förpackning och rev hastigt upp den. Jag tittade gladligen på när han trädde kondomen över sin manliga del och la sig ner över mig.

”In your pocket, really?” flinade jag och la upp armarna om hans nacke.

”Just incase I need them. So that I can fuck you senseless in the car or something” Jag fnittrade till när han blinkade med ena ögat men tystnade när jag kände hans penis pressa mot mitt lår.

”Ready?” mumlade han mer seriöst och gav mig ännu en kyss. Jag nickade och försökte slappna av samtidigt som han centimeter för centimeter gled in i mig. Ännu en gång var känslan obeskrivbar. Mina ögon tårades av smärtan som kom ifrån mitt underliv när han gled längre och längre in. ”Harry” gnydde jag och grävde ner naglarna i hans rygg.

”Sch, kitten. I´m almost there” viskade Harry tröstande och fann slutligen sin plats då hela han var inne i mig. Trots att vi har haft sex förut så har jag aldrig lyckats vänja mig vid hans storlek.

”Go on” stönade jag när jag vant mig mer vid känslan och kände smärtan bytas ut till lust när han gungade sina höfter mot mig. Han gled ut en liten bit, innan han minskade centimeterna igen och gled in hela vägen. Jag suckade njutbart och lät mina händer vandra upp till hans gudomliga lockar.

”Faster” mumlade jag och lyfte försiktigt upp mina höfter för att möta hans när han gled in i mig. Han nickade och la sitt huvud vid min axel medan han ökade takten och tog i mer.

”You´re so tight baby” stönade han och drog sig nästan ut hela vägen, innan han med full kraft gled in i mig igen.

”Faster Harry” han nickade bestämt och lutade sig på armarna, begravde huvudet vid min hals och använde all sin kraft för att pressa sig själv djupare in i mig. Båda två var nära gränsen och med ett sista stön gick det för oss båda. Harry låg andfådd över mig, hans klibbiga panna vilade mot min axel och hans händer låg slappa vid hans sida. Jag tog ett djupt andetag och masserade sakta hans hårbottnen, på samma sätt som han alltid har älskat, och försökte få ner min puls.

That was..” mumlade han och lät mig fortsätta på meningen.

”Amazing” Han drog sig långsamt ur mig och dunsade ner på sin rygg bredvid mig. Jag famlade efter hans täcke och drog det försiktigt över oss innan jag la mig tillrätta och blundade. Inte långt där efter slöt sig Harry ´s arm om min midja och drog mig in i hans famn.

”Goodnight kitten, i love you” Jag svarade igenom att ge honom en öm kyss på bröstet och lät mig själv sedan falla in i en djup och underbar sömn.

 

 


OH MY GOD DID YOU SURVIVE THAT? CAUSE I CERTAINLY DIDN`T.. Nu hoppas jag att ni älskar mig för all framtid, okay? Xox

 



» Julia

JA VI ÄLSKAR DEJ! DET HÄR … OMG DOG JUH!x

2013-05-01 // 21:45:26

Du är så bra!

2013-05-01 // 21:58:53

Är det konstigt om man själv blev upphetsad? Haha skoja, men vad i helvete, skakar ju förfan. Har inga ord. Åhh gud. Jag tyckte du skötte det galant. Kan knappt andas, hahaha. You got it! xx

2013-05-01 // 22:13:43
» Sara

wääääääh sjukt braaa! :D

2013-05-01 // 22:15:24
» Anna

OJ OJ ! BARNFÖRBJUDET

2013-05-01 // 22:25:08

Alltså Emilia, vet du hur jävla duktig du är :o Herrejävlar. Du äger älskling <3

2013-05-01 // 22:40:37

Haha ;) mer fast just nu skulle jag vilja ha ett om Zayn och Keely! :)

2013-05-01 // 22:44:18
» Sofia

Haha, fan vad bra!
Mer sånt här!

2013-05-02 // 08:06:02

kan vi inte få ett kapitel snart! :D

2013-05-02 // 22:16:45

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback