I´m back on track!

Jag har ingen jäkla aning om hur jag ska börja det här inlägget.. haha.  Hur som helst, som ni kanske förstod så tog jag en paus ifrån novellen under vintern, då mitt intresse försvann helt och hållet och jag behövde sysselsätta mig med annat. Så under en månads /några veckors tid (?) tog jag en paus och besökte inte bloggen över huvud taget.

Jag ska egentligen inte klaga, för ni som läste och kommenterade förgyllde mina dagar, och det är nog ingen som förstår själva känslan när man ser att statistiken har sitigt eller att ett par kommentarer har anlänt. Om du inte skriver själv förstås. Grejen är den att min statistik sjönk något hemskt i slutet och mina kommentarer blev färre, sorligt nog var det den största anledningen till att min skrivlust försvann. Det kändes som om min novell inte räckte till, att det bara var ett par ynka personer som läste.

Ni vet kanske själva hur gärna man vill ha kritik för det man har gjort, om det så handlar om en bakelse eller en hel show. Man vill ju veta vad folk tyckte om det man har gjort. Var det bra? räckte det till? ska jag förbättra något? Jag vill ju utvecklas, bli en bättre "författare" och få fler att vilja läsa det jag har skrivit. Men det känns hopplöst när det knappast är några som skriver vad de tycker.

Hur som helst, tillbaka på banan igen.. haha.  Min skrivlust kom tillbaka i slutet av Januari och redan då började jag skriva lite smått. Dock inget jag blev nöjd med, så nu efter ca en månads tid har jag dragit igång nästa novell och skrivit ett par kapitel i förväg. Klockan är snart 3:00, söndag morgon och jag är vaken för er skull.. Mawhaha. Ni kommer få ett smakprov på nästa novell i morgon, och sedan ska det inte dröja så länge innan novellen drar igång! Ni får ha det grymt bra tills dess och jag hoppas verkligen att ni kommer vilja ta del av min nya novell "Fallen Angel".

Puss & Kram xox

 

 




Wiiie!! Kul att du är tillbaka på banan igen :) vem kommer novellen handla om?

Svar: Tack! Känns helt awesome att vara tillbaka ;)
Novellen kommer att handla om alla fem killarna, fast Zayn har ju den största "rollen".
Sen kommer fyra tjejer vara med också, Keely,Anna,Moalinn och Lovisa. (de tre sista har vunnit roller i novellen).

Publicerar ett smakprov strax, så då får du en mer "inblick" på hur novellen kommer att gå till ;) x
Emilia Andersson

2013-03-03 // 13:00:24
» Jenny

YAAAAY :D <3

2013-03-03 // 18:36:17

Treeeeevligt!!!!!!!!

2013-03-03 // 19:05:21

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback