This Love Last Forever

Tjenare Tjenare! Usch vad töntigt..
 
Anyway, visst är det tomt utan FA ? O.o Känns som om jag har för mycket tid, och ändå så har det bara gått två dagar och jag är såååå rastlös. Ska sätta mig och skriva på TLLF i kväll.. 
HAR NI SETT DEN NYA DESIGNEN PEOPLE? ÄR FAKTISKT JÄTTE NÖJD MED MIG SJÄLV OCH MITT ARBETE (smirk)
 
Är ni taggade föresten? Prologen kommer upp i kväll och tjao, sen kör vi igång!
 

"This Love Last Forever kommer att handla om den udda tjejen, hon som alltid sitter för sig själv, vid namn Melanie Brown. Hennes dröm är enorm och i stort sätt omöjlig. Det är i alla fall så hennes vänner, hennes familj och hennes släkt intalat henne. en vem säger att hon inte kommer att få möta den charmiga Irländaren som får hennes kropp att rusa? Vem säger att drömmar inte går att uppfylla?" 
 


» Lucy

Åh, jag är så taggad man kan bli! Nu kommer jag sitta hela kvällen, natten om det behövs för att få prologen...! =D
Eller första kapitlet? ;)
Superfin design! =D =D
Lucy xx

2013-07-04 // 23:11:20

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback