This Love Last Forever

 
 

Melanie har blont rufsigt hår som hänger i långa lockar längs med hennes rygg. Hennes ögon är i en mintgrön nyans och omringas av en rad svarta, markerande ögonfransar. Hennes ögonbryn är minst lika markerande och ser nästan målade ut. Hon är i stort sätt en blyg tjej och håller sig gärna för sig själv då hon inte lärt känna någon så bra under året hon bott i London. Dock blir hon raka motsatsen när hon sitter bakom sitt enorma tumblr konto.. Melanie är sjutton år gammal och har rätt fylliga läppar i en rosa ton. 

Lucy har axellångt hår i en mörkbrun färg. Hon har två smilegropar, något Harry finner oemotståndligt. Hennes ögon skiftar färg och gör hennes utseende ännu mer speciellt. Hon är en pigg,ivrig och rent av extremt spontan tjej. Lucy är arton år gammal.

 Alva är Melanies yngre kusin. Hon har ljusbrunt vågigt hår som räcker ner över halva ryggen. Hon och Melanie är rätt lika när det kommer till att vara kring främlingar, då de båda är blyga. Men inte långt där efter tittar den riktiga Alva fram. Alva är sexton år gammal och har smått med fräknar över näsan. 

 


Min pojkvän stannade kvar längre så jag har inte haft tid att skriva, lovar att jag ska fixa prologen i morgon! Natti x



» Lucy

Omg, omg, omg! I don't care, this is enough!
Wiiie! Känner mig så speciell. När du skriver om mig så typ tänker jag, vilken bra tjej innan jag inser att det är jag och ja du vet...
Perfekt, längtar oändligt till prologen och typ alla kapitlena... Haha!
Lucy xx

2013-07-05 // 00:54:05
» Alva

Längtar supermycket!! :)))

2013-07-05 // 02:20:11

:(

Svar: ?
Emilia Andersson

2013-07-05 // 10:45:09
» Lucy

I'm waiting for the prolog <3
Lucy xx

2013-07-05 // 22:42:42
» Lucy

Kommer prologen idag? =)
Lucy xx

2013-07-06 // 12:27:02
» Helin

AS BRA DÖÖÖR!! När kommer 1 kapitlet?❤❤❤❤

2013-07-06 // 22:31:26

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback