Oi, mah potatoes!

Av någon anledning uppdaterar jag alltid närmare midnatt..
Jag ska hur som helst till danmark över dagen i morgon och kommer därför inte kunna uppdatera, jag måste också avslöja att jag inte börjat skriva på kapitel ett en.. Men oroa er ej. Jag har kapitlet i huvudet så när jag väl får chansen att skriva (onsdag) så ska det inte dröja så länge. Ska vi säga att novellen kommer igång på riktigt senast lördag ? Puss och Kram och njut av det härliga vädret ^___^ x
 
 


:(

2013-07-08 // 23:40:38
» Lucy

Du plågar mig, vill ha mer nuuuu!!! <3
Lucy xx

2013-07-09 // 10:11:03
» Emma!

Ha det så kul i Danmark!!! Hoppas du/ni får fint väder och roligt!!

:)

2013-07-09 // 14:45:36
» Cassy

Jag längtar supermycket, har precis sträckläst Fallen Angel och Ex Animo och du skriver så himla bra! :)
Cassy xx

Svar: Oh herre min gud, att du orkar :') Vad glad jag blir, planerar på att strax ladda upp kapitel ett på This Love Last Forever <3 xx
Emilia Andersson

2013-07-10 // 14:31:58

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback