I´m coming with bad news guys..

 
Tänker gå rakt på sak, i stället för att skriva en hel bibel.
 
Nu är det så här att min skrivlust har försvunnit, helt och hållet. Känner inte ens för att gå in och titta på statistiken längre, vilket är riktigt tråkigt.
Så jag har bestämt mig för att lägga ner novellen, för ett tag framöver. 
Kommer förmodligen börja skriva igen lagom till sommarlovet, om min skrivlust inte kommit tillbaka innan dess så att säga.
 
Kommer kännas konstigt att inte gå in på bloggen varje dag, men jag orkar inte, då det blivit mer som en stressfaktor.
 
Men jag hoppas att jag får se er igen här när vi drar igång igen, vet inte heller om jag kommer fortsätta på "I´m Sorry" eller börja på en helt ny. Vi får se helt enkelt.
 
Ha en fortsatt bra lov och tack så sjukt mycket för att ni har varit med mig och läst min novell. Kan inte tacka er nog, Massor av kramar på er. 
 
//Emilia XoXo
 
 
 


» alva

nä vad tråkigt :( men förstår dig oxå, ta all tid du behöver!! jag är kvar när du kommer tillbaka! :D

2013-01-04 // 22:23:41

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback