He´s Back ~ Chapter 17

 
 
 
 
När meningen lämnat min mun drog jag chockat efter andan och tittade återigen ner i golvet, mer generad än någonsin.
”Oh, why didn´t you just say so?”. Var han seriös?
”Well Harry, it´s quite embarrassing so i´d appreciate if we could stop talking about this and maybe you could show me where your mum keeps her stuff?” frågade jag mer lättsamt än vad jag trodde att jag kunde ta det. ”Yeah of course” skrockade han och klev av sängen. Vi gick tillsammans ut i vardagsrummet och vidare in genom hans föräldrars sovrum, där deras badrum låg. Han öppnade en låda full med kvinnliga produkter och lämnade sedan för att låta mig sköta sitt eget. Jag klev tillbaka in i rummet, i klädd i Harry´s förstora mysbyxor och en av hans t-shirtar. Det var något utav det mysigaste jag burit på min kropp. Harry stirrade på mig medan jag gick närmare sängen och jag kände osäkerheten byggas upp inom mig. Jag hade försökt att inte tänka på att jag inte bar smink men nu när Harry stirrade på mig så revs min sköld ner. ”It feels so weird” mumlade han plötsligt och jag kände hur jag sakta började tåras upp inifrån.
”I´m sorry I can go and put some make up on” skyndade jag mig med att säga och vände mig om för att rusa ut ur rummet, men hann inte långt innan en hand grep tag om min handled. ”No are you crazy or something? Why would you do that?” frågade Harry, nästan argt, och drog mig tillbaka till sängen.
”You said it felt weird, so I thought i´d just put the make up back on” erkände jag blygt och undvek hans brinnande blick.
”I was going to say that it feels weird seeing you without make up, but not in a bad way. You´re absolutely gorgeous without make up and the only weird thing about this is the fact that you thought that I thought you were ugly”. Jag var stum. Sa han precis det där? Den röda färgen blev genast, om möjligt, ännu starkare och jag kände hur min röst gav vika, trots att jag inte pratade.
”Uhm, thank you” sa jag snabbt och klättrade upp för att sätta mig bakom honom. Jag uppskattade det han sa, men jag visste att han sa det för att jag skulle känna mig vacker, inte för att han själv tyckte det. Han vände sig om, så att han låg på sidan och tittade på mig som satt mot väggen.
”You don´t believe me, do you?” frågade han och höjde på ena ögonbrynet. Jag tittade generat ner i mitt knä och önskade att han inte hade frågat den frågan. I stället för att svara ignorerade jag hans fråga och tittade på filmen han startat. Can´t buy me love.
”Do you like this movie?” undrade jag och petade lätt på mina naglar, allt för att byta samtalsämne. Ljudet ifrån filmen tystnade och jag tittade snabbt upp ifrån min famn för att se Harry pausa filmen. ”Why did you st-” började jag men avbröts genom att Harry lade en hand över min mun.
 
”Schush, just be quiet” mumlade han förföriskt, vilket fick min puls att gå i taket. Han tog tag i min midja för att placera mig i en liggande position, så att mitt huvud vilade mot hans kuddar. ”Harr-” ”I told you to be quiet” viskade han och log svagt, men trots det så syntes hans magiska smilgropar. Hans läppar närmade sig och jag tog det som ett täcken på att sluta ögonen. Men i stället för att känna hans läppar mot mina landade de precis vid min mungipa. Jag tänkte återigen fråga vad han höll på med när han placerade en snabb puss på mina läppar innan han återgick till att kyssa under mitt käkben. Min rygg kröktes lätt medan jag lät mina händer leta sig upp bland hans lockar. Ett mörkt läte lämnade hans kropp när jag försiktigt drog mina fingrar igenom hans lockar. ”Keep doing that” mumlade han mot min hud. Jag fortsatte att massera hans hårbottnen medan han kysste allt längre och längre ner. När hans läppar började placera ut små snabba kyssar över mitt nyckelben kunde jag inte hindra stönet som ville ut. Han flinade mot min hud och lät varje kyss dröja kvar allt längre och längre. När jag insåg vad han höll på med knuffade jag snabbt av honom ifrån min kropp med ett högt skratt. ”Harry!” tjöt jag och sträckte upp handen för att peta på det nu ömma märket. Han bar ett barnsligt stolt leende på läpparna när han kröp närmare för att beskåda sitt mästervärk.
 
”I think i did a pretty good job there” skrockade han och knuffade mig bakåt i sängen igen.
”I don´t think my mother will appreciate it though” stönade jag tröttsamt och bad till gud att mitt hår och smink skulle vara tillräckligt för att dölja märket. Innan jag hann säga något annat hade hans läppar ännu en gång tagit kontakt med min hud. Harry´s händer letade sig upp till min midja och krånglade sig sakta in under min tröja. Jag drog nervöst efter andan, vilket Harry givetvis märkte.
”what´s wrong?” frågade han oroligt men höll fortfarande kvar händerna vid min midja. Jag rodnade lätt, igen, och lät luften jag hållit inne slippa ur mina lungor.
”I haven´t done anything like this before, and i guess i´m nervous” muttrade jag och förväntade mig att han skulle skratta. Jag tittade upp på honom då han satt på mina lår och log svagt. ”You don´t have to nervous, you´re beautiful and your body is driving me crazy. Just tell me if you want me to stop and i´ll stop, okay?” försäkrade han sig om och nickade mot mig. Jag härmade hans rörelser och lät mina händer lägga sig runt hans nacke för att dra honom ner mot mig. Han placerade med ett stort leende en kyss på mina läppar innan han lät sina händer vandra uppåt, innanför min tröja. Jag försökte att inte reagera på det, men kunde inte sluta känna av de fruktansvärt uppspelta fjärilarna i min mage. Harry´s läppar masserade mina och det kändes som om jag svävade på rosa moln, det här var definitivt något jag ville göra igen. Jag lät tankarna byggas vidare tills jag såg mig och Harry i hans säng, nakna framför mig. Rodnaden som klädde mitt ansikte gick inte att beskrivas men känslan som spred sig i min mage fick mig att tänka på annat. Min kropp uppförde sig som aldrig förr, den svarade på fel signaler och allting var huller om buller. Harry´s kyssar vandrade ner över mitt nyckelben och vidare ner till urringningen på hans t-shirt. Han drog lätt i plagget så att det hasade ner över min axel och blottade mer hud än vad min mamma tillåtit. Jag bet försiktigt tag i min underläpp när hans mun närmade sig den känsliga huden. Gåshuden klättrade snabbt fram över min kropp medan jag grep tag i hans hår allt hårdare. Han stönade djupt mot min hud och lät slarviga kyssar dras mot toppen av min bh. En del av mig bad mig att dra upp tröjan och agera som en vuxen kvinna, men resten av min kropp skrek av glädje och njutning. Han andades ut över min hud och tittade upp på mig. ”You really are driving me crazy..” han lät sina händer ta tag i baksidan av min bh. ”Can i?”. Jag nickade blygt och krökte på ryggen så att han enklare kunde knäppa upp min bh. Hans andetag blev tyngre medan han drog bort föremålet under min tröja. Han lät den falla ner på golvet bredvid sängen innan hans händer kröp upp längs min hud. Jag knep osäkert ihop ögonen men kände mig genast säkrare när våra läppar möttes i en försiktig kyss. Hans gröna ögon tittade forskande på mig medan jag försökte att le så säkert som möjligt. Mitt leende försvann i samma sekund som hans kalla händer lades över mina bröst. Jag kunde knappt andas.
”Breathe baby” viskade han förföriskt i mitt öra och kysste mina läppar upprepade gånger. Jag nickade intensivt och grep tag i hans lockar, som om det vore något bra stöd. Han kysste min käke, min hals, mitt nyckelben och stannade upp när han nuddade t-shirt kanten. ”can I take this off?” frågade han försiktigt och drog i den stora t-shirten. Jag bet osäkert i min läpp innan jag nickade, det var det här jag ville, eller hur? Harry pustade glatt ut och tog tag i nederkanten på min t-shirt för att sedan dra den upp över min kropp. Jag vågade inte öppna ögonen när plagget väl lämnat min kropp. Här låg jag helt utan någonting på överkroppen, under killen som fått mina ben att darra det senaste halvåret.
”You´re beautiful, so beautiful” mumlade han ansträngt och jag kände hur hans händer lades över mina bröst ännu en gång. Min kropp spände sig vid hans beröring men jag fokuserade på att andas ordentligt och fick nästan ner min puls. Vem lurar jag? Min puls var högre än vad någon byggnad någonsin kunde bli. Jag öppnade försiktigt ögonen och mötte Harry´s gröna blick. Hans gröna ögon hade en mycket mörkare färg och lusten i hans ögon fick min kropp att spinna. ”I know that this isn´t the best time to ask, but.. do you want to be my girlfriend?” frågade han och log generat över hans egen fråga. Mina ögon höll på att falla ur mitt eget huvud. Jag kunde inte låta bli att skratta. Harry kunde ha frågat när som helst under de senaste dagarna, men väljer att fråga då vi ligger tillsammans i hans säng, jag utan tröja och han med sina händer över mina bröst.
 
”Of course I want to”.
 

OKEJ JAG HAR INTE LÄST IGENOM DET SÅ JAG BER HEMSKT MYCKET OM URSÄKT OM DET ÄR NÅGRA STAVFEL OSV MEN NI FÅR ACCEPTERA DETTA EFTERSOM ATT DET ÄR ETT RÄTT DIRTY KAPITEL OH JESUS OKEJ HEJDÅ.
 


» Elin

OOOOMMGGGGG VAD BRA !!!!!!

2013-12-29 // 17:05:11
» Saga

Jättebra!!<3:D

2013-12-29 // 17:49:23

amazing!!

2013-12-29 // 18:16:03

Jättebra !! :D

2013-12-29 // 18:35:13
» Karro

HUSIFRGHEYU MER :D

2013-12-29 // 18:44:04

ÅH HERRE MIN JESUS SÅ BRA, JAG DÖÖÖÖÖR DOCK ANVÄNDER INTE JAG SMINK ÖVERHUVUDTAGET MEN WHO THE HELL CARES?! SÅ SJUUUUUKT BRAAAAA I ALLA FALL!!!!!!!!

2013-12-29 // 19:14:39
» bella

det är grymt. sjukt grymt. men jag saknar samantha och zayn :D

2013-12-29 // 19:50:23
» Emma

Jätte Bra!! MErrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrAA

2013-12-29 // 21:03:50
» Julia

ALLTÅS JAD DÖR mer sånnahär kapitel tack eheh (;

2013-12-29 // 23:24:10

OMG, DU ÄR SJUKT DUKTIG!! MEEEER! :D<33

2013-12-29 // 23:49:56

OOMMMMGGG SÅ BRA!!

2013-12-30 // 01:17:15

Meeeer!

2013-12-30 // 03:58:28
» Steff

Gryyymt!! :D men mer om Samantha och Zayn<3 du är så sjukt grym på att skriva!! :3

2013-12-30 // 13:28:48

Naaw fiskpenis :') BAJSFIS VAD NÄ USCH KORV ASFDJGHTE JAG VILL INTE MER. FISKAPA .

2013-12-30 // 13:36:43

Tror Felicia älskar detta kapitel haha meeeeer

2013-12-30 // 17:24:04

Din lilla....

Åhhhhhhhhhhhh bajs oxå kvinna, vad gör du med oss?! Är du gaaaaaaaaalen, så här får du inte göra. Gråter av lycka/ilska/sorg just nu, så lägg upp ett till kapitel snart innan jag dör. (Too late.) ;).

Felicia måste dött. Mer än jag. Någon som kan hjärt och lugnräddning?

2013-12-31 // 06:33:42
» Emma!

Din lilla.....

Det här borde vara olagligt, VAD GÖR DU MED OSS KVIIINNNAAAAAAAAA?!?????!! Jag dör, gråter av lycka och ilska och över att jag är död nu. Lägg upp ett till och rädda mig! ;)

Felicia måste ha dött nu. Någon som kan hjärt och lugnräddning?!!!??? Du får folk att dö, hur känns det???? Fan också. Jag är tokförälskad. Som fan.

2013-12-31 // 06:38:30
» Emma!

Din lillaa.....

Asså det här borde fan vara olagligt, vad gör du med oss kvinna! DET ÄR INTE OKEJ! DET ÄR MORD MED STORT MMMMM! Jag är död , allvarligt. Ingenting kan återuppväcka mig. Okej, en sak då. ;)

Felicia måste ha dött mest av alla, någon som kan hjärt och lungräddning? ;) (Om jag lagt upp kommentarer tusen gånger är det för att min dator är fucked up.)

2013-12-31 // 06:47:27
» Emma!

Där ser ni. Det kom upp tuuuussseeeen gånger med olika kommentarer.

JAG ÄR SÅ COOL. B) (Försöker att inte dränka mig själv i toaletten av självförnedring.)

2013-12-31 // 06:48:36

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback