Ugh

Hej på er!
Jag har tyvärr dåliga nyhter på gång...
 
Efter att jag nu i tre (?) dagar försökt att skriva klart kapitel 12 så har jag insett att jag är extremt stressad på grund av allt skrivande. Det har knappt något med novellen att göra, utan det hela handlar om tid. Mina nuvarande saker som jag MÅSTE ta hand om först är:
*Skriva om Fallen Angel på engelska.
*Göra om Fallen Angel på 94 A4 sidor till en helsvensk novell på 6 A4 sidor för att kunna delta i en tävling.
*Imagines till ett par tjejer som väntat för länge.
Så jag har helt enkelt inte två timmar om dagen att skriva längre, and i know i know, it sucks. Jag ska försöka att skriva kapitel under tiden, så när jag kommer tillbaka kommer jag förhoppningsvis vara redo för uppdatering och skolan. 
 
 
Så jag pausar This Love Last Forever för ett tag, och så hoppas jag att ni är redo för skolstart och allt annat poopigt som drar igång om en vecka.
 
Puss x


Hej och åh nej! :(
Kommer verkligen sakna TLLF (är löjligt fäst vid den redan)
Som plåster på såren kan du kanske publicera Fallen Angel på Engelska om du får tid någon gång? Hade varit kul. Hjälper gärna till om du vill ha extra översättnings hjälp om du inte hinner med allt du vill! = ) (du ska ju både översätta till svenska och engelska! Hur kommer du orka? Lycka till!!!!!)
Kramar Lucy <3
xx

2013-08-10 // 00:24:15

Påminn mig inte om skolan, har redan ångest för det.

2013-08-10 // 00:38:54
» Emma!

Wow, får stresskramper bara jag tänker på allt det där!

Äh, det e lugnt, jag står ut tills skolan börjar o kanske lite längre ;)

Lycka till! <33

2013-08-10 // 09:14:51
» Karin

Klart jag kan vänta! Då är det bara att tagga super mycket tills det ögonblicket jag går in på bloggen och kapitel 12 är uppe!:D
Kram xx ♥

2013-08-15 // 09:32:22

när ska du börja igen? din blogg är ju som en drog till mig och jag har inte fått något nu på ett tag så jag behöver!

Svar: Jag ska starta igång så snabbt som möjligt, men räkna med en vecka till ;) x
Emilia Andersson

2013-08-17 // 23:45:04

Du kanske blir trött på mig men när ska du börja igen? :) xx

2013-08-29 // 18:14:43

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback