Fallen Angel - Chapter 26

Harry´s point of view

 

 

Jag klev in i affären och tittade mig omkring. Herrkläder låg fint vikta här och var och ett par skyltdockor höll upp kläder som var nya.

”May i help you?” frågade en ung kvinna och kom gåendes, på hennes namnskylt stod ”Mary” inskrivet i svarta bokstäver. Jag skulle precis svara henne när en person utanför affären tog min uppmärksamhet. Jag kände hur mitt saliv fastnade i halsen och hur folket runt omkring mig försvann. Ett enormt leende började tränga sig fram över mina läppar och utan att svara Mary rusade jag ut igenom dörren och rakt fram mot den vackra varelsen.

”Ellinor!” skrattade jag och slog armarna om hennes taniga kropp. Hon släppte ut ett av sina urgulliga fniss och drog armarna om min midja.

”Oh Harry” viskade hon och lutade huvudet mot mitt bröst.

”'I can´t belive it´s you” mumlade jag mot hennes hår och höll henne hårdare mot min kropp, rädd för att hon skulle försvinna igen.

”We can´t stay here, Andrew is probably out looking for me” Jag frös till vid hans namn, minnena ifrån när han drog bort Ellinor ifrån mig spelades upp om och om igen i mitt huvud.

”Come on then” flinade jag och grep tag i hennes lilla hand. Hon tittade förvånat upp mot mig men gick villigt med när jag började gå.

”Where are we going?”

”To my car” sa jag snabbt och gick tvärs över parkeringsplatsen. Min svarta bil syntes på långt håll, i mina ögon i alla fall, och jag skyndade på stegen ju närmare vi kom. Utan att vänta en sekund låste jag upp bilen, föste in Ellinor på passageraresidan och tog plats i förarsätet. Jag låste bilen och vände mig kvickt om mot Ellinor. Hon satt andfådd och försökte hämta andan efter min snabba handling. När hon lugnat ner sig en aning tittade hon upp på mig under sina långa ögonfransar.

”I´ve missed you” mumlade jag och lutade mig framåt. Osäker på om hon fortfarande ville, stannade jag upp halvvägs och kände lyckoruset sprida sig inom mig när hon klättrade över till mitt säte. Hon satte sig i mitt knä med benen vikta på varsin sida om min midja.

”And i missed you” och med det lutade hon sig framåt och placerade en öm kyss på mina läppar. Jag grep tag i hennes midja och drog henne närmare min kropp medan jag minskade centimeterna mellan våra läppar ännu en gång. Hennes läppar var som gjorda för mina, vi var helt enkelt menade för varandra. Hon släppte ut ett lågt stön i min mun när jag drog min tunga längs hennes underläpp. Mina händer la sig vant vid hennes höfter medan jag sakta drog dom mot min kropp i upprepade rörelser. Hon la armarna runt min nacke och började dela ut kyssar längs min käklinje. Vi blev avbrutna när en person gick runt på parkeringen och ropade efter Ellinor´s namn. Andrew. Hans blick fastnade i min samma sekund som jag insåg att det var han. Ellinor drog chockat efter andan och kastade sig tillbaka till sitt eget säte. Skulle jag vänta ? Skulle jag låta syskonen göra upp? Eller skulle jag köra iväg med tjejen jag älskar, och lämna hennes bror rasande bakom oss? Vänta va, älskar? Mina svamlande tankar avbröts med att Ellinor klappade till min arm. ”

What are you waiting for?! Drive!” tjöt hon och knäppte på sig säkerhetsbältet medan Andrew sakta men säkert närmade sig. Jag vred snabbt om nyckeln och placerade min fot på gaspedalen. Ellinor var upptagen med att försöka veva upp sin fönsterruta, men den verkade ha fastnat.

”Get out of that car Ellinor!” skrek hennes bror ilsket och började springa mot oss. Bilen hoppade igång med ett brummande och jag svängde snabbt ut ifrån min plats.

”I´m staying at Harry´s for a while!” tjöt Ellinor ut genom rutan och vinkade med ett högt skratt åt hennes bror. Jag skakade leendes på huvudet och gasade, ju fortare vi kom härifrån desto bättre.

”You´re crazy” mumlade jag och skrattade.

” I know” flinade hon tillbaka och drog en hand igenom sitt bruna hår. Hennes blonda slingor syntes alltid extra tydligt under sommaren vilket fick hennes hår att se livfullt ut. Lockarna hängde i vilda virvlar ner längs hennes rygg och såg så frestande ut att jag inte kunde vänta tills jag fick dra fingrarna igenom det. Gud, jag har saknat henne.

Hon vände sig mot mig och log sött med sina havsblåa ögon.

”Eyes on road Harreh” suckade hon på skoj och klappade mig på axeln.

”So you´re staying at mine for a while?” Hon nickade stolt men insåg sedan var det var jag pratade om. ”Oh shit, i have no clothes, nothing!”

”Well, you don´t need clothes..” skojade jag

”But you could always borrow things from us. We have a lot of things we don´t need”

”Good, now if i may ask, who do you live with?” frågade hon nyfiket och kliade sig på armen.

”Elijah, Zac and Brody”

”Brody is new, huh?” Hon fortsatte att fråga ut mig om mitt gäng och kunde inte sluta tjata om hur mycket hon saknat Elijah och Zac.

”But you missed me more, right?” frågade jag utan att inse vad det var jag frågade och ville ge mig själv en mental spark i baken. Nu låter jag som en avundsjuk femåring.

”Of course i have, what a stupid question” muttrade Ellinor och drog upp kanten på sin converse. ”Good” log jag nöjt och svängde in på vår gata. Jag körde in i garaget och stängde av bilen.

”We´re here” suckade jag och klev ut ur bilen. ”Yeah, i noticed” flinade Ellinor och vickade retsamt på ögonbrynen. Jag räckte ut tungan åt henne och la min ena arm runt hennes midja. Så fort vi klivit in igenom dörren kom Zac rusandes för trappan med Elijah efter sig, men de stannade chockat upp när de såg vem som stod framför mig.

”OH MY GOD MY LITTLE GIRL IS HOME” tjöt Elijah plötsligt och kastade sig fram för att dra in Ellinor i sin famn. Hon fnittrade hysteriskt och tog emot en kram av både Elijah och Zac. Hon var så kort i jämförelse med oss. Hennes huvud nådde knappt högre än min axel, vilket jag fann gulligt. Brody kom gåendes ifrån sitt rum och lät blicken stanna på oss.

”Who is this?” muttrade han trött och gnuggade bort tröttheten i sina ögon.

”this, my friend, is my gi-.. Ellinor” Jag avbröt mig själv och såg Brody höja på ett ögonbryn. ”Hello lovely” han vände sin blick till Ellinor och sträckte fram en hand. Hon nickade leendes och skakade om hans hand.

”if you excuse us boys” mumlade efter att de hälsat och kramats och la min arm runt Ellinors kropp. Elijah gick upp igen med Zac efter sig och Brody försvann ifrån köket, vart han gick har jag ingen aning om. Ellinor följde villigt efter mig in i mitt rum och slog sig ner på sängen när jag stängde dörren. Hon hade fått tag på fjärrkontrollen och försökte lista ut hur man bytte kanal på min svarta teve.

”Let me” mumlade jag leendes och tog kontrollen ifrån henne. Jag gick in på boxen jag köpt och bläddrade bland filmerna som fanns uppradade.

”Choose one” Hon fick tillbaka kontrollen medan jag gick bort till min garderob för att ta på mig bekvämare kläder. Jag fångade upp två par mysbyxor och höll upp dom ena åt Ellinor.

”Jeans aren´t that comfortable” flinade jag och nickade mot hennes underbart vackra ben. Hon höll med mig och reste sig upp ifrån sängen för att ta emot de ljusgråa mysbyxorna.

 ”Uhm, where´s the toilet?” mumlade hon generat och höll mysbyxorna tryggt i sin famn. Jag pekade mot den stängda dörren vid höger om min säng och drog upp skärpet på mina jeans. Ellinor tassade in i badrummet och stängde dörren efter sig samtidigt som jag klev ur mina jeans och ersatte som med mysbyxor. Jag hoppade upp i sängen och satte mig bekvämt lutad mot kuddarna vid väggen och såg på teveskärmen. Ellinor´s favoritfilm The Lucky One stod pausad och jag kände ett leende krypa upp på mina läppar. Hon har inte förändrats ett dugg, i så fall är det bara utseendet som blivit, om möjligt, ännu snyggare. Dörren till badrummet öppnades och Ellinor klev ut med sina jeans slängda på golvet. Mysbyxorna hängde lågt vid hennes höfter och var på tok för stora. Ändå lyckades hon se ut som någon modell för Victoria´s secret.

”What?” frågade hon generat när jag fortsatte att stirra.

”You´re gorgeous” Hon höll upp sina händer för att dölja sitt ansikte och skrattade

“i´m not, shut up”. Jag skakade lätt på huvudet och klappade på platsen mellan mina ben. Hon tvekade I några sekunder innan hon gick fram och satte sig på kanten av sängen.

“I don´t bite” flinade jag och la armarna om hennes midja för att kunna dra henne mot mig. När hennes rygg låg lutad mot min bröstkorg lät jag ena armen släppa hennes midja för att dra små sträck längs hennes ben. Hennes hud knottrade sig och jag log över effekten jag hade på henne. Hon sträckte sig efter fjärkontrollen och startade igång filmen innan hon lutade sig bak mot mig igen.

“I missed you” mumlade jag mot hennes hals och kände hur hon rös under min beröring.

“You said that before, I missed you too, but now when i´m here.. Why don´t we make the best out of it?” flinade hon och vred sig halvt om I min famn. Ett brett leende letade sig upp över mina läppar medan hon satte sig I mitt knä med benen om min midja. Jag placerade mina händer vid hennes höfter och sammanlänkade våra läppar. Ett svagt stön for ur henne medan min tunga långsamt tog sig in I hennes mun.


Hellu, är ni taggade för nästa kapitel? Well, i´m not. Jag hoppas på att ni kommenterar flitigt just nu, för nästa kapitel blir lite speciellt.. Oh jesus döda mig. Okay bai x



» Jenny

POOP IN MY FACE. JAG VILL HA KAPITEL 27 NU, HAHAHAHAAHAH <3

2013-04-29 // 19:15:24
» Julia

JAG VILL HA NUUUU! JAG ÄLSKAR DET!xx

2013-04-29 // 19:43:26
» Moa

VIL HA MER!!! så grymt som alltid!!:) <3

2013-04-29 // 19:49:01
» Kajsa

Du är så jäkla grym på att skriva!

2013-04-29 // 19:52:09

hej!
Sjukt bra, mer!
Men hur redigerar du dina bilder?

Svar: Tack så mycket!Jag redigerar alla mina bilder på http://pixlr.com/
(:
Emilia Andersson

2013-04-29 // 20:56:20

skit bra!
mer:D

2013-04-29 // 21:33:01

Jag kan ju säga att jag gråter och jag vet inte varför. Kanske för att jag lyssnar på världens sorgligaste låt men även för att du skriver så jäkla bra. gosh. no words. xx

2013-04-29 // 21:34:31
» Sofia

Meeeeeeeer

2013-04-29 // 21:53:04

MER!!!! Så fort som möjligt!! Jag vill se mer om zayn och keely! :D

2013-04-29 // 22:20:00
» Alva

Asbra :D meeera

2013-04-30 // 11:19:03
» Anna

OJOJ!!!

bäst ärdu!!

2013-04-30 // 12:47:25

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback