Fallen Angel - Chapter 18

 Keely´s point of view 

 

Jag drog det korta linnet över huvudet och rätade till det så att min BH inte skulle synas. Med en sista blick i spegeln gick jag ut ur rummet och greppade tag i min minimala handväska.

”ready to go girl?” flinade Anna och höll upp dörren åt oss. Moalinn stod tryggt insvept i Niall´s famn, medan Lovisa följde med oss ner till bilen. Det var längesen jag var ute och festade, och jag behövde ju få tankarna på andra håll. Anna hoppade in i baksätet och knäppte på sig bältet medan jag gjorde lika dant, fast på min sida av bilen. Lovisa drog igång motorn med ett svagt läte och sekunden senare körde vi längs samma stig som vi kommit på tidigare. Efter en halvtimmas körande så parkerade Lovisa bilen och lät oss hoppa ur.

”Stay safe now girls, and don´t drink to much.. and call me when you wanna go home” varnade Lovisa och hötte med fingret mot oss båda. Jag flinade åt henne och ryckte oskyldigt på axlarna. Anna däremot var redan på väg in igenom dörrarna till lokalen som festen hölls i. Jag vinkade slarvigt åt Lovisa som började köra hemåt igen och sprang efter Anna. Den varma och svettiga luften slog emot oss när vi klev in på klubben. Jag viftade lätt med handen framför näsan och försökte att inte dra in luften igenom näsan. Anna stod på tå och kikade ut över alla dansande kroppar för att få en skymt av baren. Sagt och gjort, Anna vände sig glatt om mot mig igen och grep tag i min hand. Tillsammans trängde vi oss fram mellan svettiga kroppar som klängde på varandra. Halvt nakna tjejer som desperat sökte uppmärksamhet av varenda kille de kunde få på fall. Ett par stod lutade mot väggarna, några var fullt upp i att utforska varandras munnar och kroppar och gud vet vad. Vi kom fram till baren och Anna släppte taget om min hand.

”Four shoots!” skrek Anna för att överrösta musiken. Bartendern nickade och ställde fram fyra små glas med ett ljusblått innehåll. För att vara helt ärlig, det såg ut som något man dödade insekter med. Vi skålade den första samtidigt och jag drog äcklat på näsan när den vidriga smaken spred sig i min mun. Anna skrattade åt min grimas och hällde snabbt i sig den andra, i väntan på att jag skulle göra lika dant. När jag ställde ner det tomma glaset på bänken igen så började Anna gå ut mot det proppfulla dansgolvet. Hon tittade på mig över axeln och lät sina läppar spricka upp i ett brett leende. När jag och Anna hittat en,inte allt för trång, plats så lät vi musiken och alkoholen ta över våra kroppar och började dansa i takt till musiken. Sexy bitch by David Guetta gick igång och jag och Anna gick gungandes ner på huk. Så långt vi kunde i vilket fall. Och skakade på varenda kroppsdel vi hade möjligheten till att äga. Jag släppte ut ett högt skratt när ett par killar bakom Anna nickade åt hennes håll och började gå mot oss.

”Hi sexy w-” mannen började prata men blev avbruten av att Anna snabbt tog upp sin hand i luften.

”Talk to the hand” sa hon snabbt och knäppte med fingrarna i luften. Mannen tittade konstigt på henne innan han vände sig om och ryckte på axlarna, förmodligen för att visa att hon inte var ledig till sina kompisar. Jag tittade på Anna med höjda ögonbryn och härmade hennes rörelse. Hon himlade skrattandes med ögonen och knuffade till mig med sin höft.

Kvällen gick snabbt, för snabbt, och trots att klockan hade slått halv fyra så var festen fortfarande i full gång. Jag gav ifrån mig en trött suck och försökte att inte ramla omkull när jag letade efter Anna. Jag hade lyckats hålla mig borta ifrån de värsta drinkarna och var därför inte så berusad. Men jag såg inte fram mot huvudvärken jag skulle vakna upp med dagen efter. Jag vände mig om när någon knackade mig på axeln, och i hopp om att det skulle vara Anna så pekade jag menande på klockan. Jag tittade upp och till min förvåning så var det inte Anna som stod där.  Min blick for upp till pojkens ögon och redan då kände jag igen honom.

”Austin, what are you doing here?” frågade jag glatt och tog emot en kram. Han tittade ner igenom sin bruna lugg och gav mig ett charmigt leende.

”I live here, but what are you doing here?” han uttalade ordet ”you” tydligare och korsade armarna.

”I´m here with some friends” skrattade jag med ett brett leende och gungade lite lätt till musiken. Låten ändrades till någon typsik party-låt och jag glömde genast av att jag egentligen skulle leta rätt på Anna och gå hem. Austin flyttade sig närmare och la armarna runt min midja, så att hans händer var placerade vid min svank. Jag gungade på höfterna och kände hur han pressade oss samman allt mer och mer. Slutligen stod vi tryckta mot varandra och rörde oss tillsammans. Precis som om våra två kroppar satt ihop till en. Austin nickade bort mot väggen där kvällens dj stod och mixtrade med musik. Några sekunder senare så avbröts låten och ersattes mot en lugn låt, den första på hela kvällen faktiskt. En del började applådera, en del buade och några reagerade inte alls. Austin vinklade ner sitt huvud och lät det falla ner vid min hals. En rysning gick längs min ryggrad, och olyckligtvis nog så var det inte av välbehag. Jag kände hur hans läppar sakta men säkert började lämna ett spår av kyssar längs min hals och han närmade sig mitt nyckelben.  Jag försökte trycka honom ifrån mig, på något sätt markera att jag inte ville, ,men han hade ett stengrepp runt min midja. När hans läppar började vandra ner till urringningen på min tröja så placerade jag båda mina händer mot hans bröst och tryckte bort honom ifrån mig. Ett lekfullt leende vilade på hans läppar när han närmade sig igen. Jag började backa bort ifrån honom och fokuserade på att inte ramla. Ett steg. Två steg. Tre steg.. Jag vände mig om och tänkte springa men istället svor jag högt. Jag hade backat rakt in i ett av hörnen av lokalen. Austin hade händerna nerkörda i fickorna och gick självsäkert fram till mig.

”Just one night Keely, i´m sure you´re pretty good in bed, huh?” flinade han och drog ena handen längs min kind. Jag vred surt bort huvudet och försökte pressa mig förbi honom med hjälp av min axel. Han fortsatte att gå med mig framför sig, precis som om han inte märkte att jag gjorde motstånd. Jag gav ifrån mig ett svagt pipigt ljud när min rygg slog emot den kalla väggen. Han satte varsamt en hårslinga bakom mitt högra öra och innan jag hann reagera så placerade han en lös kyss vid min mungipa. Hans händer låg vid min svank innan de långsamt gjorde sin väg ner i fickorna på mina shorts. Det var det jag trodde ialla fall. En av hans händer fortsatte sin resa söderut och vidare upp för mitt lår. Obekvämt försökte jag att få bort honom, men stark som han var så misslyckades jag.

”Oi, get of her!” röt en barsk röst och Austin stannade upp i det han gjorde. Han vände sig om med en harkling och ställde sig ivägen för min syn.

”And who the hell are you?” fräste han surt och korsade armarna. Innan jag hann blinka så hade min mystiske hjälte fått in en fullträff på Austin´s näsa och han gnydde frustrerat till medan han höll sig för den ömma delen. Austin rätade snabbt på sig och försökte boxa till killen framför oss. Ett högt ”ough” ljud hördes och Austin vek sig dubbel medan den andra killen höll sig för sin hand. Hans gröna ögon mötte min skrämda blick och han log medlidanda mot mig innan han gick tillbaka till att få bort Austin. Austin vände sig skrämt om när han såg att denna mystiske kille var påväg över till honom igen. Med en sista blick åt mitt håll så sprang han bort mot utgången och sedan blev det helt tyst. Borträknat ifrån den extremt höga musiken som spelades då. Min mystiske hjälte drog handen igenom sina bruna lockar och gick fram tills han stod tre ynka decimeter ifrån mig.

”Are you okay,love?” frågade han försiktigt och la tröstande en hand på min axel. Jag nickade sakta och släppte ut ett andetag jag inte märkt att jag hållit inne.

”Thanks for.. saving me” mumlade jag och log svagt.

”no problem. What´s your name babe?”

“I´m Keely” Jag harklade mig när ljudet inte riktigt kom ut och fick säga mitt namn igen.

”Okay Keely, may i get your number? I don´t wanna be rude, but i wouldn´t like a beautiful girl like you to just walk away” frågade han och räckte fram sin mobil. Medan jag tog emot den och skrev in mitt nummer så hann Anna leta rätt på mig. Omedveten om vad som just hade hänt så tittade hon skeptiskt upp på killen framför mig och ryckte sedan tag i min arm.

”Lovisa is outside, it´s time to leave” muttrade hon besviket och la ena armen om min midja. Jag nickade och gav tillbaka mobilen till honom. Anna drog iväg mig så jag fick krångligt vända mig om och vinka åt honom när vi lämnade honom bland allt folk.                                                                                                           

”I´ll see you soon Keely. I´m Harry by the way. Harry Styles” 


"I´m Harry *dramatic pause* Harry Styles"  

Hiii Harry *waves* 

Sådär ja! Vad tycker ni? 



» Anna

TALK TO THE HAND

haha nä men grymt ju :| JDSLKGFHJKFGKLGF :)

2013-04-10 // 21:33:32
» Julia

KFPÖKGNLÖLMGN NO WORDS xx

2013-04-10 // 21:36:55
» Moa

SÅ BRA!! MERA NU!! xx

2013-04-10 // 21:50:50
» Jenny

FANGIRLAR PÅ SISTA MENINGEN AHAHAHHAHA <3 SÅ JÄVLA DUKTIG ÄR DU MIN GULLEBULLE :*

2013-04-10 // 21:55:06

HALLELUJAH, PRAISE THE LORD. Nej men längtar tills jag kommer in mer, hihi ^^ xx <3

2013-04-10 // 22:21:09

Jättebra :D meeera :D

2013-04-10 // 22:27:57
» Ida

Meeeeeeerrr

2013-04-11 // 10:14:09
» Kikke

Trodd det var Zayniee som skulle komma till undsättning ;D men sjukt bra!!

2013-04-11 // 19:38:37
» Emma

HARREEEEEEH!

2013-04-12 // 07:45:44

Din novell verkar riktigt bra, har läst något kapitel och kommer verkligen fortsätta tills jag läst ikapp! Hade även varit kul om du tittat in på min novellblogg och säga vad du tycker :)

Kram!

2013-04-13 // 21:40:13

Kommentera här (:

Namn:
Kom ihåg mig? (:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback